We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Prima, schoon verblijf

Laura,
    31-10-2018

Een net hotel waar we goed werden ontvangen. Het receptie personeel spreekt goed Engels en is erg vriendelijk. De kamers zijn schoon en we hadden een heerlijke ruime douche. De bedden waren ietwat hard maar op zich prima voor een paar nachten. We hoorden 's nachts wel veel geluid van de straat (politie, ambulance etc.) omdat we aan de voorzijde sliepen. Ook vonden veel mensen uit onze groep (wij ook) dat het op onze kamers vrij warm was en als je dan de airco aan wilde zetten, blies die alleen warme lucht... Het ontbijt was ook goed, veel keus maar niet alles zag er even smakelijk uit. In z'n totaal een prima hotel voor een citytrip en zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Boven verwachting zeer goed !

Marion,
    27-3-2018

De reis naar Budapest was een ( grote ) verrassingsreis, in positieve zin ! Vooral dus ook dit hotel. Een heel goed hotel, heel schoon, rustig gelegen en toch in het centrum En met vriendelijk personeel. Zij waren heel bereidwillig om je te helpen met wat dan ook ! De kamers zijn niet groot, maar wel schoon. De badkamer is prima. Bedden zijn ook goed. Het ontbijt heel uitgebreid en voor diverse nationaliteiten. Je kunt ook Gratis gebruik maken van de computer + printer en van koffie, thee en water in een aparte, rustige ruimte. Wij willen dit hotel dan ook bij iedereen aanraden. Wij waren voor 2 nachten, Inclusief ontbijt en wat drankjes + nootjes, € 155, 87 kwijt ( geboekt via touroperator). Wij vinden die prijs, zeker voor hetgeen je kreeg, Heel erg schappelijk!! Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat je soms wat mensen op de gang hoort en de liften klein zijn, maar daar valt ontzettend goed mee te leven hoor ! Gewoon doen !

Gereisd met partner in januari 2018

Prima centraal hotel.

Marinda,
    27-2-2018

Goed hotel met een zeer centrale ligging. Kamer was niet erg groot, maar wel schoon en netjes. Elke dag wisseling van de handdoeken. Ontbijt was prima en zeker voldoende.

Kortom voor een city trip zeker een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2018

Simpel maar goed

Tonnie,
    22-1-2018

Dit hotel is een goed hotel.

Simpel maar waar voor wat je betaalt goed genoeg.

Ligt in het buda gedeelte , makkelijk gelegen met een tramverbinding voor de deur en de bus verbinding die je nodig hebt om het centrum in pest te gebruiken.

Dut doe je met bus 8e , 110 of 112.

Die rijden om de paar minuten en de rit duurt ongeveer 10 min.

Ontbijt is simpel maar goed.

Kamers ook simpel en al wat oud maar wel schoon.

Enigste nadeel is de drukke snelweg voor de deur wat soms wat geluidsoverlast kan geven.

Gereisd met partner in januari 2018

Goed hotel voor een redelijke prijs

Mikel,
    30-10-2017

Goed hotel voor een stedentrip. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, echter soms in het voordeel van de receptionist. De ene zorgt voor goedkope taxi van het vliegveld, raad aan om losse buskaartjes bij hem te kopen voor Huf 300,= per rit en niet de veel duurdere budapestcard, terwijl de andere Huf 350,= per kaartje rekend en een veel duurdere taxi (die vervolgens er veel langer over doet). Dus wees gewaarschuwd.

Voor buskaartjes kun je schuin aan de overkant bij de bushalte uit de automaat kopen. Bushalte om de hoek. Lijn 8e, 110 en 112 gaan alle naar het centrum. Je hebt p/p 2 kaarthes nodig voor een retour. Je kunt kaartjes per 10 kopen voor Huf 3000,= (€10,=)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017