We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Enorm genoten in Budapest

Astrid,
    7-2-2019

Een uitstekend hotel , vlakbij de brug die Pest met Buda verbind en vandaar veel gelopen naar de bezienswaardigheden , ook een dag hop om hop of bus die vlakbij hotel stopt , de front Office manager Marcell is erg behulpzaam en legt in goed Engels uit wat je wilt weten , hotel is schoon , de ontbijtservice is uitstekend en veel keuze en de koffie is top...de Hongaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam . Wij hebben enorm genoten en veel gezien .

Gereisd met vrienden in februari 2019

Echt een fantastische ervaring

Lea,
    16-11-2018

Geweldige vakantie bestemming waar veel valt te ontdekken, maar waar je ook rustig in de spa en het zwembad kan bijkomen

Gereisd met partner in juli 2018

Voor een paar dagen super!

Gabriela,
    20-8-2018

Eten ( veel keuze en lekker) en junior suite (groot, schoon en mooi uitzicht)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

We hadden meer verwacht

Fam.Smet,
    20-7-2018

Een mooi hotel met heerlijke zwembaden voor jong en oud MAAR

Gelegen in industriepark dus savonds wandelen zat er niet in,altijd dezelfde band die kwam zingen en alleen een binnenlobby waar je savonds iets kon drinken,van het dakterras werd totaal geen gebruik gemaakt,wat heel jammer is .Aan het zwembad is wel terras maar je moet er zelf om en je zit tussen de daggasten van de aquaworld.

Het personeel is niet allemaal even vriendelijk en kunnen bijna geen Engels.

Het eten is behoorlijk maar wel eentonig.

Qua uitstapjes is er totaal geen samenwerking met het hotel want als je iets ging vragen stonden ze je aan te kijken omdat ze geen Engels konden,wat ik echt een serieus minpunt vond, we hebben alles zelf moeten uitzoeken.

Dit hotel heeft zoveel meer te bieden als ze willen!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Boven verwachting zeer goed !

Marion,
    27-3-2018

De reis naar Budapest was een ( grote ) verrassingsreis, in positieve zin ! Vooral dus ook dit hotel. Een heel goed hotel, heel schoon, rustig gelegen en toch in het centrum En met vriendelijk personeel. Zij waren heel bereidwillig om je te helpen met wat dan ook ! De kamers zijn niet groot, maar wel schoon. De badkamer is prima. Bedden zijn ook goed. Het ontbijt heel uitgebreid en voor diverse nationaliteiten. Je kunt ook Gratis gebruik maken van de computer + printer en van koffie, thee en water in een aparte, rustige ruimte. Wij willen dit hotel dan ook bij iedereen aanraden. Wij waren voor 2 nachten, Inclusief ontbijt en wat drankjes + nootjes, € 155, 87 kwijt ( geboekt via touroperator). Wij vinden die prijs, zeker voor hetgeen je kreeg, Heel erg schappelijk!! Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat je soms wat mensen op de gang hoort en de liften klein zijn, maar daar valt ontzettend goed mee te leven hoor ! Gewoon doen !

Gereisd met partner in januari 2018