We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Leuke ervaring

Leela🌹,
    28-4-2018

Super lekker ontbijt in een prachtige ontbijtzaal!!! Goede ligging, proper en vriendelijke personeel. Minpunt heel dure minibar, zelfs een flesje water van 50 cl kost er 6 euro.

Gereisd met partner in april 2018

Redelijk

Wina,
    26-8-2017

Grote kamer, beetje gedateerd, vloerbedekking kan beter schoon. Goed ontbijt. Alle waar naar zijn geld. Betaalbaar. Ligt aan drukke weg maar wij zaten aan de achterkant, heel stil. Parkeren, in de straat achter het hotel gratis en veilig geparkeerd. Dicht bij de metro.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super

johan vanleene,
    22-3-2017

Wij vonden het een leuk hotel,,, toffe inrichting, personeel viel mee, Was kamer met ontbijt,,,waar een leuk buffet stond;;; wel wat trappelen naar het centrum,, maar viel nog mee,,, De kamers zijn wat klein, maar dat heb je meestal met een stadshotel,, Wel heb je alle comfort die je nodig hebt.

Gereisd met partner in december 2015

Voor herhaling vatbaar!

Anny Defosse,
    17-9-2016

Ligging was uitstekend maar ook heel vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Uitvalsbasis voor stedentrip Boedapest

Eddie,
    1-5-2016

Dit hotel is prima geschikt als uitvalsbasis voor een stedentrip naar Boedapest. De kamers zijn prima, het personeel vriendelijk, accommodatie ziet er goed uit, leuke tuin, balkon voor rokers, openbaar vervoer op 150 - 300 meter. Restaurant is aan te bevelen, goed eten voor een redelijke prijs, gebruik maken van de welness is aan te bevelen, heerlijk na een dag struinen door Boedapest. Omgeving hotel is minder, ligt buiten de ringweg, met openbaar vervoer (€ 16,= voor 7 dagen) binnen 30 minuten aan de Donau. Perfecte aansluitingen.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)