We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Oké

Dendezen,
    9-8-2018

Prima 4 sterren hotel met mooie kamers en goed uitgeruste badkamer. Prijs/kwaliteit ok. Vriendelijk personeel. Onderhoud mag ietsje beter. Niettegenstaande het hotel vooraan aan een drukke baan ligt, is het op de kamers die allemaal aan de achterkant liggen, zeer stil! Aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Gastvrij, schoon, rustig en prima locatie

Anouk,
    1-8-2018

Gastvrij en prettig ontvangst. Schone kamer en hele fijne spa. Rustig hotel omdat er veel personen verblijven voor business doeleinden. Afstand centrum is vrij groot, maar prima te doen met het openbaar vervoer - ongeveer 10 min lopen naar dichtstbijzijnde station en erg goedkoop. Ontbijt was minder; kwalitatief minder, maar ook qua keuze en het feit dat het buffet al opgeruimd werd om 10:00 terwijl je officieel tot 10:30 kunt ontbijten. Overall dus een fijn verblijf!

Gereisd met partner in juli 2018

Goed hotel voor een stedenbezoek

erik,
    30-12-2016

We waren hier drie nachten. Vriendelijk personeel, goede kamer, waar de wifi nog wel eens niet goed doorkwam. Wifi in receptie prima. Ontbijt goed en lekker. Er waren weinig gasten toen wij er waren, dus lekker rustig. Ligging hotel vlak bij halte lijnbus 5 of 7. Koop een openbaar vervoer kaart (wij hadden er eentje voor drie dagen-daar kom je zelfs mee bij het vliegveld!)

Gereisd met partner in december 2016

Prima hotel

marjolein_simonse,
    10-12-2016

Erg groot hotel ,personeel herkent je niet, internet moet je steeds opnieuw opstarten, en ontbijt ruimte al gauw vol. Iedereen spreekt Engels, geen herrie, schoon, goeie temperatuur in de kamer, goed bed,mooie badkamer. De ligging ook zeer goed.

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Sjoerd,
    10-11-2016

Dit is een simpel maar prima hotel met een perfecte ligging. Alles licht op loop afstand. De kamers zijn schoon en netjes alleen een beetje gedateerd. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 15 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)