We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Prima

Jelle,
    1-4-2018

De kamers zijn schoon, de mensen zijn vriendelijk en het is als toerist prima overnachten. Alleen het ontbijt was slecht. Weinig keus en het verliep allemaal heel chaotisch. Het is bijna alleen maar Hongaars eten. De locatie is wel echt fantastisch, midden in de Joodse wijk en uitgaansgelegenheden/leuke barretjes nog geen 5 minuten lopen. Het centrum is te voet ook prima te doen.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ideale ligging

Hubert,
    12-9-2017

Hotel ideaal gelegen om Pest te verkennen. Kamer klein met weinig bergruimte. Wel uitgerust met airco en koelkast. Die koelkast bezet wel een gedeelte van de kleerkast. Onze kamer gaf uit op de binnenkoer zodat we geen last hadden van lawaai. Flesje water van 1/2 liter pp per dag gratis. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en lekker maar tafels staan te dicht opeen. Parkeergarage op een kleine 100 meter. Prijs 20€ per nacht en cash in euro te betalen.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek

Conny,
    5-6-2017

Een goed hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt was goed. Wel optijd opstaan anders mis je wat dingetjes. Gratis wifi, ijskastje op slaapkamer. Klein zwembad in een gezellige tuin. Afstand van hotel naar centrum goed te doen. Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima uitvalsbasis voor Boedapest

avds,
    8-1-2017

Vriendelijke en snelle check in. De kamers zijn redelijk groot, mooi uitzicht, prima bedden, zitje, minibar en voldoende kastruimte. De badkamer is beetje gedateerd. De douche was moeilijk op goede temperatuur te krijgen. De schoonmaak laat te wensen over. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Voor de deur van het hotel stopt een tram en op 150 meter lopen is een metrostation. Het is een kwartiertje lopen naar de Kettingbrug. Dit hotel is een prima uitvalsbasis voor een stedentrip Boedapest.

Gereisd met vrienden in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Net appartement ideaal midden in het centrum

Richard,
    6-9-2016

Ligging van het appartement perfect in het centrum goed bereikbaar voor het openbaarvervoer. Appartement is netjes onderhouden en schoon. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)