We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

A.S,
    5-12-2018

Heel mooi hotel met vriendelijk personeel wat je overal mee wil helpen. Heerlijk ontbijt met veel keuze en word goed aangevuld. Goede kamer met fijne regendouche en lekkere bedden. Goede restaurants in de buurt en omdat het hotel iets buiten het drukke centrum ligt lekker rustig geen lawaai gehoord. Ook de luchthavenshuttle was prima geregeld. De meeste bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Kan dit hotel zeker aanbevelen.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fanatisch verblijf, centraal gelegen!

MdeR,
    11-8-2018

Heel gastvrij, super service, luxe hotel!

Gereisd met partner in juli 2018

Prima hotel midden in het centrum

Ruud,
    10-2-2018

Hotel ligt aan de hoofdwinkelstraat van Boedapest. Goed hotel wat momenteel gerenoveerd wordt. Wij hadden een privilage kamer die gerenoveerd was. Mooie kamer en alles wat nodig is, was aanwezig. Dicht bij metro en tram. Ontbijt uitgebreid en goed van kwaliteit. Ook hadden wij toegang tot Privilege Lounge met hele dag heerlijke koffie en allerlei drankjes en tussen 5 en 7 heerlijke hapjes met wijn en champagne. Zoals elke hotelkamer was het erg warm, airconditioning werkte niet goed. Raam open gaf wel wat geluid maar niet wel te doen.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige stad, hotel vlak bij het centrum

Henk,
    19-1-2018

Vriendelijke mensen, prachtige rivier door de stad. Heel veel mogelijkheden, musea e.d.Leuk rond hotel met ruime kamers. Kamers misschien iets gedateerd maar heel schoon en netjes. uitgebreid ontbijt en prima maaltijden.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel, centraal gelegen.

Annie Van Melckebeke,
    8-1-2018

Hotel is centraal gelegen. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Ruime nette kamer en badkamer. Ontbijt degelijk, zonder luxe. Voor citytrip van enkele dagen zeker aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)