We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Fantastisch!!

Marijke,
    22-3-2018

Fantastisch hotel met een geweldige ligging. Het hotel is gelegen aan een druk verkeersplein, waar je ook gelijk op de tram kan stappen of in de metro. Zelf hebben wij hier geen gebruik van gemaakt en alles heerlijk te voet gedaan. Wij hadden een slaapkamer op de voorzijde van het hotel op de eerste verdieping. Het verkeer hoor je vrijwel niet! Strak ingerichtte slaapkamers met evt. dagelijkse roomservice, schone handdoeken e.d. (kun je zelf aangeven d.m.v. een bordje aan de deur). Naast (genoeg) handdoeken op de slaapkamer, lagen er ook badjassen en slippers. Wij konden gratis gebruik maken van de sauna. Verder een goed ontbijt met ruime keus in buffetvorm. Ik raad dit hotel zeker aan!!

Gereisd met partner in maart 2018

Tophotel

Marloes,
    8-7-2017

Prachtig hotel middenin Boedapest, waar wij in februari ook nog eens een heel goede prijs voor betaalden. Personeel is heel vriendelijk, mooie kamers, ontbijt is uitgebreid: zelfs inclusief Hongaarse mousserende wijn. Voelt enorm luxe!

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastisch hotel - Aanrader!

Els,
    3-4-2017

Wat een fantastisch hotel! Prachtig gebouw, goede locatie, openbaar vervoer voor de deur, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet (met champagne!), fijne bedden en een mooie schone kamer. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd anders in maart 2017

Super

de Leeuw,
    25-3-2016

Super hotel !! Mooie kamer, vriendelijk personeel, ontzettend goed ontbijtbuffet en een zeer gunstige ligging.

Gereisd met partner in maart 2016
    Timea Balzer, General Manager, 16-8-2016

Dear Mr. De Leeuw,

Thank you for having shared your stay in the Nemzeti Mgallery by Sofitel. We are glad that you have enjoyed your stay and I have shared your review with the team.

Looking forward to welcome you again.

Kind regards,

Fantastisch (ontbijt) hotel

fam.mermans,
    18-10-2015

Zeer vriendelijk personeel. Ruime nette kamer. Ontbijtbuffet is niet erg uitgebreid, maar prima verzorgd.

Gereisd met vrienden in oktober 2015