We hebben een aantal aanbieders voor Boedapest voor je op een rij gezet:

Reviews over Boedapest

Het echte luxe Zwitserleven-gevoel, in Boedapest

DansCentrum Wijgers,
    22-12-2018

Historische Art-Deco grandeur met sublieme serviceverlening...

Als verwende reizigers waren wij al direct zéér aangenaam verrast. Alleen al dat de transferbus E100 vanaf de luchthaven recht voor de deur van het Hotel Danubius Astoria haar drop-off heeft is erg aangenaam. Even door de onderdoorgang lopen en je staat aan de receptie van dit historische Grandeur hotel op waarschijnlijk één van de meest centrale liggingen ten opzichte van alle bezienswaardigheden van Boedapest. Alles in dit Hotel is blinkend schoon, zéér gastvriendelijk georiënteerd en zéér professioneel. Een ware lust voor het oog en je waant je in de twintiger jaren van paardentram en Oldsmobile. De kamers zijn voldoende ruim +/- 16 M en voorzien van een afzonderlijke (lig)badkamer en geluidsdichte ramen. HDMI-televisie (géén I-TV), Drie liften verzorgen het interne transport naar in ons geval de 6 verdieping (Kamer 606). Perfecte bedden en een s'avonds een gezellige bar.

Gereisd met partner in december 2018

Echt een fantastische ervaring

Lea,
    16-11-2018

Geweldige vakantie bestemming waar veel valt te ontdekken, maar waar je ook rustig in de spa en het zwembad kan bijkomen

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk hotel

Ellen,
    6-11-2018

Mooie uitvalsbasis om de stad te verkennen. Heerlijk geslapen in de ruime kamer met goede bedden. Erg goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Ligt in een rustige straat.

Gereisd met vrienden in november 2018

Hier gaan we nog een keer naar toe!

Myra,
    3-9-2018

Super leuke stad! Heel veel te zien en te doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Voor een paar dagen super!

Gabriela,
    20-8-2018

Eten ( veel keuze en lekker) en junior suite (groot, schoon en mooi uitzicht)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018