Reviews over Holten

Prima voor een nacht

Timo
    21-10-2018

Ligt langs A1, maar ook bereikbaar lopend en met de fiets via achterliggende straat. Wij hebben overnacht tijdens het lopen van een aantal Pieterpad etappes.

Na allerlei slechte recensies gelezen te hebben, viel dat reuze mee. Hotel is gedateerd en dat zie je. Maar het is wel schoon en vriendelijk personeel.

Wij sliepen aan de voorkant, dus niet aan de zijde van de vrachtwagens. Geluid van de A1 was niet hinderlijk.

Ontbijt bij La Place er naast is niet super uitgebreid, maar zeker voldoende. Je mag tweemaal langs het buffet je. Let op dat je niet te veel betaald voor het ontbijt hij reserveren. Losse ronde langs buffet kost 4,75, dus twee rondes 9,50.

Prima voor weekendje Holterberg.

André Vink
    1-10-2018

Goed hotel voor een weekendje weg . Parkeren voor de deur, alles schoon, ontbijt met voucher bij La Place, leuke dame bij de receptie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Koopman
    14-8-2018

Een prachtige omgeving heerlijk gegeten en genoten. Een beetje jammer van de regen maar dat kan in dit prachtige hotel de pret niet drukken. Ook me dochter heeft genoten van de omgeving heerlijke avond wandeling gemaakt. Dus een dikke 10 plus waard.

Gewoon prima en goed te doen

Ferdinand Varekamp
    26-7-2018

Goed hotel voor een redelijke prijs, ivm met hellendoorn aktie kregen we dit hotel. Kamer is ruim, schoon. Enige minpunt wat wij hadden is de verouderde douchegordijn. Wij hadden geen last van vrachtwagens aan de achterkant. Wij komen dan zelf uit de randstad dus voor ons geen probleem. Eten is prima in orde. Er zit een La Place en een Mc Donalds naast het hotel dus ons kind hoorde je niet klagen😂😂 joh het is prima vertoeven hier. Wij hebben een ventilator meegenomen ivm de hitte maar in de kamer viel het reuze mee. Zou hier weer komen geen probleem. Receptie was super aardig en je werd goed geholpen. Geen klachten hierover. Ja het hotel ligt aan de snelweg bij terugkomst even de weg volgen en dan aan de andere kant terug van de snelweg. Nou die twee minuten omrijden kan er ook wel bij. Helemaal geen probleem

zeker voor herhaling vatbaar

Gert
    14-5-2018

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam, geduldig en kundig personeel.

Ligging erg goed, m.n. met het mooie weer van 11 en 12 mei.

Goede bedden.

Zenderontvangst van de tv op de kamer was erg slecht.