• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Holten

Koopman
    14-8-2018

Een prachtige omgeving heerlijk gegeten en genoten. Een beetje jammer van de regen maar dat kan in dit prachtige hotel de pret niet drukken. Ook me dochter heeft genoten van de omgeving heerlijke avond wandeling gemaakt. Dus een dikke 10 plus waard.

Gewoon prima en goed te doen

Ferdinand Varekamp
    26-7-2018

Goed hotel voor een redelijke prijs, ivm met hellendoorn aktie kregen we dit hotel. Kamer is ruim, schoon. Enige minpunt wat wij hadden is de verouderde douchegordijn. Wij hadden geen last van vrachtwagens aan de achterkant. Wij komen dan zelf uit de randstad dus voor ons geen probleem. Eten is prima in orde. Er zit een La Place en een Mc Donalds naast het hotel dus ons kind hoorde je niet klagen😂😂 joh het is prima vertoeven hier. Wij hebben een ventilator meegenomen ivm de hitte maar in de kamer viel het reuze mee. Zou hier weer komen geen probleem. Receptie was super aardig en je werd goed geholpen. Geen klachten hierover. Ja het hotel ligt aan de snelweg bij terugkomst even de weg volgen en dan aan de andere kant terug van de snelweg. Nou die twee minuten omrijden kan er ook wel bij. Helemaal geen probleem

zeker voor herhaling vatbaar

Gert
    14-5-2018

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam, geduldig en kundig personeel.

Ligging erg goed, m.n. met het mooie weer van 11 en 12 mei.

Goede bedden.

Zenderontvangst van de tv op de kamer was erg slecht.

heerlijk

theo en gitta
    20-1-2018

goed: kamer, ontbijt, medewerkers, ligging,

niet goed: moeilijk te bereiken als je vanaf aperldoorn komt, zoeken, zoeken

Tubantie menu was super!

Sandra
    6-12-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijne bediening en een prachtige ambiance.