Hochpillberg

hotels in Hochpillberg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Hochpillberg

Reviews over Hochpillberg

• 9Fam. Bolster16-07-2015

Mooie plek om tot rust te komen!

Geweldig wandel gebied! Mooie natuur en met prachtige uitzichten! Ook leuk voor kinderen die van wandelen houden!

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

juli 2015

• 9Joop van Reeuwijk10-08-2013

Mooi wandelgebied

Uitstekende plek voor te wandelen.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 10G.23-02-2011

Super uitzicht

Op de Hochpillberg hadden wij ons hotel op 1300 meter hoogte. De lift naar de top lag vlak achter het hotel. Het uitzicht is echt super mooi. Na het eten was het heerlijk om op de berg (de Kellerjoch)te gaan wandelen. Er zijn verschillende wandelroutes. Één van die routes leidt je door de "Weg der Sinne", Natuur en Cultuur samen, 6220 passen voor je geest. Is wel grappig want dan moet je soms met blote voeten door mos lopen met gesloten ogen, of een stukje beek op kiezels. Het mooiste aan deze plek is echt het super mooie uitzicht, je kan zelfs Innsbruck in de verte zien liggen. En de koeien lopen op deze hoogte vrij rond dus ook die ontmoet je regelmatig tijdens een wandeling.

• 8Cultuur
    • 10Omgeving

juli 2008

• 5Marja25-10-2008

okee

Skimogelijkheden beperkt aantal pistes. Het personeel van hubertus is heel wisselend, helaas niet altij vriendelijk. Mooie kamers, lekker balkon

• 4Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners