Höchenschwand (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Höchenschwand (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Reviews over Höchenschwand (Zwarte Woud)

Gemiddeld hotel, midden in Höchenschwand.

TA,
    26-9-2016

Ook geboekt via de supermarkt. Voor 50 euro erbij heb je een ruime kamer met balkon, echt de moeite waard. Mooie ligging in het centrum van Höchenschwand. Er tegenover wordt het nieuwe raadhuis gebouwd. De ontvangst door de dame bij de receptie had vriendelijker gekund. De rest van het personeel is aardig en behulpzaam. Het gebouw is gedeeltelijk gerenoveerd. Wat schoon moet zijn is schoon, maar kijk niet verder. Prima bedden, dagelijks schone handdoeken. Prijs/kwaliteit is goed. Het eten wordt precies om 18.30 uur opgediend, er is geen keuze menu. Wel proberen ze rekening te houden met dieetwensen. Wij hadden een nette kamer met een normale badkamer met dubbele wastafel en douche. Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Informeer bij de Tourist-info ongeveer 500 meter bij het hotel vandaan schuin tegenover de kerk. Bushalte is vlakbij het hotel. Met Konuskarte kun je gratis met de bus.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Philippe,
    28-8-2014

Hotel Alpenblick is een echte aanrader. Een typisch hotel in Zwarte-woud stijl. Het hotel ligt een mooie wandelomgeving in een klein dorpje. Zeer vriendelijk personeel. De receptie is weliswaar niet constant bezet maar na een tik op het belletje wordt je direct geholpen. Kleine wellness faciliteiten maar alles is er (sauna, zwembad, stoombad). De keuken is bio maar men eet er zeer goed. Er kan beperkt à la carte gegeten worden maar de voorgestelde menu's zijn lekker.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

gewoon prachtig

joebat,
    7-1-2013

Verleden jaar in januari heb ik dit hotel ontdekt gelegen aan een rustige baan, met een grote parkeerplaats. Het is een knus, klein hotel, met een prachtig welnes gedeelte (sauna, klein zwembad met zoutwater van hymalayazout en zoutgrot, kleine gezellige bar. Het eten is volledig bio, maar wat een presentatie en smaak. Personeel is heel vriendelijk. prachtige omgeving met mogelijkheid om prachtige wandelingen te maken. Langlaufpistes liggen ook in de nabijheid van het het hotel.
    Dit jaar gaan we terug. Zeker een aanrader voor liefhebbers van lekker eten en wandelen-langlauf. Met kleine kinderen kan het misschien wel tegenvallen

Gereisd met vrienden in januari 2012

Geslaagde vakantie

Christel bettens,
    3-8-2012

Wij waren in juli op vakantie in hotel Fernblick en hebben het er reuze naar onze zin gehad. Wij verbleven in de vakantiewoning die ruim genoeg was voor 5 personen. Ontbijt was misschien standaard maar heel lekker. Dat we voor het avondeten enkele minuten moesten stappen stoorde ons niet. In de omgeving valt er heel wat te bezichtigen en zijn er talloze wandelmogelijkheden. Over het algemeen ligt de gemiddelde leeftijd in het Zwarte Woud hoger maar we hebben onze kinderen toch enkele toffe uitstappen bezorgd. Ze zien ons daar zeker nog eens terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Goed voor een nacht

sdheijer,
    21-8-2011

Prima en niet te duur hotel in toeristisch deel van Zwarte Woud. Goed om een nachtje te blijven en dan weer door te gaan. Het bijbehorende Italiaanse restaurant Da Vinci is eerder gewoon Duits met een vleugje Italie.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)