We hebben een aantal aanbieders voor Hobart voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hobart voor je op een rij gezet:

Reviews over Hobart

• 7gertm01-04-2013

Overdag levendig

Alles is lopend te bezoeken

Gereisd met partner in december 2012

• 8Dorothe van den Berg15-01-2006

Heb het eiland Tasmanie al 3 keer bezocht en vindt vooral de mensen en de natuur geweldig. De prachtige stille witte stranden, de overweldigende rotspartijen langs de kust en gigantische variatie van de natuur. De bevolking heeft veel respect voor de natuur. Zijn erg gastvrij en zijn relaxt wat wil je nog meer! Bij de kinderen merk je dat er respect is voor de oudere mens.

Gereisd met partner in maart 2005

• 8Dorothe van den Berg15-01-2006

Tasmania is fantastisch. Aardige mensen en een schitterend landschap. Bij een rondrit over het eiland blijf je genieten van de natuur. Hobart is de grote stad van het eiland, ligt prachtig glooiend met een mooie haven en een leuke binnenstad. Ik heb genoten en wil er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met familie in maart 2005

• 8wim_spiegelenberg04-04-2015

Prettige stad met een mooi "waterfront"

Wandelend is er veel te zien langs het water. Het centrum is niet groot. In de omgeving is een bezoekje aan Mount Wellington en Port Arthur zeer de moeite waard

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Hans02-03-2013

Gezellige stad

Een van de weinig grotere échte steden van Tasmanië. Gezellige stad die je in 2 dagen makkelijk kan doen. Leuke grote markt op zaterdag. Veel drukte tijdens het "Wooden Boat" festival bij de haven. Als uitgangspunt is Hobart ook een makkelijke lokatie voor uitstapjes in de omgeving.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2013

• 8Roel24-09-2011

Mooie stad in mooie omgeving

In Hobart verbleef ik voor zakelijke doeleinden maar toch had ik de gelegenheid om wat van de omgeving te zien. Vanaf de Wellington Mountains heb je een prachtig uitzicht over de stad Hobart en ook de wijde omgeving is de moeite waard om te zien. Hobart is een rustige plaats. In het bijzonder voor Nederlanders is er een aardige bezienswaardigheid, namelijk het Abel Tasman monument. Het eiland is vernoemd naar de Nederlandse ontdekkingsreiziger Abel Tasman, die het eiland ontdekte op weg naar Nieuw Zeeland. Tasmanië telt zeer veel Nederlandse emigranten. Het klimaat komt enigszins overeen met het Nederlandse klimaat.

Zakelijk gereisd in oktober 1997

• 8Elly 09-09-2012

Leuk stadje om te bekijken

Wij verbleven in 2009 een aantal nachten in Hobart bij onze familie, om hierna een week samen over het eiland te trekken,en te genieten van de prachtige natuur.

Hobart is een aardig stadje om een dag te bekijken. Het heeft een paar leuke winkelstraten. Tevens hebben we de hoogste berg, de Mount Wellington bezocht vanwege het prachtige uitzicht over de stad en zijn omgeving. Er loopt tevens bij Mount Nelson een leuk wandelpad over de berg.

juli 2012

• 8Jan-Joost de Weijer06-07-2005

Hobart, de hoofdstad van Tasmanië, heeft een bruisend uitgaansleven. Leuke markten en van tijd tot tijd levende muziek op het plein. Vooral leuk voor de opgroeiende jeugd. Aardige terrasjes en pubs met best betaalbare pubmeals.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

Gereisd in juli 2005

• 8geke janssen24-04-2008

voor de 2 de keer op tasmania, geweldig ,heel mooi is een tocht naar de Cradl Mountain dat moet je niet missen, wij hebben heel mooi zicht gehad op deze berg ,daar hij maar 54 dagen per jaar zichtbaar is ,(zonder mist of wolken, ) verder mooie stranden,rust en ruimte. een aanrader!

Gereisd met familie in maart 2008