Hinterzarten (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Hinterzarten (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

hotels Hinterzarten (Zwarte Woud)

Reviews over Hinterzarten (Zwarte Woud)

Een heerlijk verwenhotel met uitstekende wellness.

els_swinkels,
    1-2-2018

Goed: de hartelijke ontvangst, de persoonlijke bediening, het uitstekende restaurant, de mooie, comfortabele kamer, de uitgebreide wellnessmogelijkheden, het afwisselende programma. Minder goed: de wifi die niet niet altijd goed functioneerde en het feit dat je voor kraanwater moet betalen.

Gereisd met partner in januari 2018

Fantastische plek net buiten het dorp

Henk,
    19-8-2014

Dit Hotel Pension is een gezellig onderkomen waar de eigenaar alles doet om het je naar de zin te maken. Kamers zijn schoon, het ontbijt zeer goed en de huisman kost ( 3 gangen menu voor 11 euro ) is uitstekend. Kleine Matieus help tot groot vermaak van de aanwezigen mee met het serveren. Dit Hotel Pension is een aanrader voor wie geen grote luxe wil maar een goede plek waar je je bij binnenkomst thuis voelt.

Gereisd met partner in Sat Aug 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel voor een paar dagen Hinterzarten eo

paulpb,
    27-5-2014

Zomaar geboekt om de terugreis vanuit Italie te ' breken'. Goede ontvangst en prima ontbijt. Heerlijk wandelgebied. Zo'n adres waarvan je denkt...even onthouden!

Gereisd met partner in mei 2014

prima hotel

swh,
    22-8-2013

Goede ligging. Naast station. En met gratis ov-kaart dus zo in andere plaatsen. Kamer prima. Badkamer netjes. Goede schoonmaak. Ontbijtbuffet gewoon voldoende.
    Avondeten prima.

Nadeel: matras kraakte. ..zachte kussens en wifi slechte verbinding. Hinterzarten zelf stelt niet zo heel veel voor. Maar titisee ligt op 6 min treinen of 4 km wandelen door een mooie omgeving.

Gereisd met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

arrogant

W.F. de Kan,
    21-8-2012

Hotel is gelegen in een eigen, mooi park. Pas gerenoveerd. Mooie kamers, dito badkamer. Goede bedden. Prachtige spa. Helaas geen balkon. Ontbijt is oke.

Niet oke is de prijs/kwaliteit van avondeten. Als je tafel boekt, gelijktijdig/samen met kamer, dan krijg je korting: Euro 42, voor 3 gangen. Een avond (Ruhetag) was de vis half bevroren en de portie kaas als dessert gehalveerd. Terwijl een stuk kaas nog zweette ook. Niet aangeraakt, geen enkele reaktie van de ober. Bizar.

Niemand vroeg ons bij vertrek of het verblijf was bevallen. Uniek voor een Small Leading Hotel of the World, daar ben ik echt wel anders gewend. Thuis gekomen een e-mail gezonden hieromtrent. Geen reactie, hetgeen niet verbaasde.

Gereisd met partner in juli 2012