Hilpoltstein - Sindersdorf

We hebben een aantal aanbieders voor Hilpoltstein - Sindersdorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Hilpoltstein - Sindersdorf

Fijn verblijf in gastvrij familiehotel.

M Screever,
    12-2-2019

Aangenaam verblijf, zeer gastvrij en een gunstige ligging. Schone maar wat gedateerde kamers en heerlijk eten. In de buurt ligt een meertje met een leuke midgetgolfbaan. Wij gaan dit jaar weer voor een overnachting tijdens de heen en terugreis.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig

Edwin Sieraad,
    25-6-2018

Hotel gebruikt als overnachtings hotel voor vakantie italie. Ligt direkt aan snelweg dus prima. vriendelijke medewerkers goede keuken en bij ontbijt alles aanwezig.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lekker ontbijt

GL,
    8-12-2016

Verbleven met een gezin met 2 oudere kinderen. We sliepen in een familiekamer in een bijgebouw , alles proper en netjes , wel iets verouderd. Ontbijt en avondeten was super ! Ligging in een mooi dorpje , wel weinig te beleven. Mooie streek om te wandelen of te fietsen.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel goed en rustig gelegen bij de autobahn.

Dirk L,
    26-9-2016

diner en ontbijt uitstekend

Gereisd met partner in september 2016

Aangenaam verblijf

inge,
    29-7-2016

Wij hebben hier 1 nacht verbleven op terugreis van Kroatië. Het gasthof ligt hiervoor heel erg gunstig, nog geen km van de afslag van de autostrade. We zijn vriendelijk ontvangen door de gastvrouw (in typische beierse klederdracht). De kamers waren heel schoon en netjes, wel wat gedateerd, maar verder echt niets op aan te merken. De bedden slapen heerlijk. De badkamer was wel wat krap, maar wel superschoon. 's Avonds hebben we op het terras à la carte gegeten; ook dit was echt erg lekker. Het ontbijt was uitgebreid, alles aanwezig, erg lekker. Echt een aanrader voor wat wij het gebruikten, 1 nachtje op doorreis. Wat er dus verder in de omgeving te zien is, weten we niet...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016