Sorteren

Reviews over Herpen

Gastvrijheid zoals het altijd zou moeten zijn !!

Richard
    27-5-2018

Prachtig mooie locatie , mooie nieuwe kamer ( nr 1 ) met prima voorzieningen .

Heerlijke buitentafels , kleine bar .. en wat een fijn personeel en eigenaar !

Wij waren als vrienden als loge voor naar een dance feest , maar ga heel zeker terug komen voor bv heerlijk fietsweekend vanwege de prachtige omgeving !

Heerlijk landelijk wakker worden , met een pracht ontbijt genoeg voor wel 4 mensen . Hier krijg je meer waar voor je geld als dan wat ze er voor vragen !

Bedankt Tom voor het wegbrengen !!!

Groetjes : Richard en Daan .

Wij komen echt een keer logeren!

Vanessa
    25-7-2017

Tot afgelopen week was ik nog nooit in Noord Brabant op vakantie geweest. De provincie, en zeer zeker Hotel Den Handwijzer, heeft mijn hart gestolen! De gastvrijheid is ongekend en de icecoffee is niet te evenaren. Tot heel snel!

Super schoon lieve eigenaars!

Monique van de Ven
    23-12-2016

Heerlijk geslapen, super ontbijt vriendelijk eigenaars. Op loop afstand heerlijk bossen een geweldig plek om even tot rust te komen. De dames nogmaals een zeer dikke pluim jullie zijn zo lief en gastvrij.

Geweldig !

Peter
    24-9-2016

Een mooi hotel,de kamers zijn keurig netjes.

De eigenaren zijn geweldig enthousiaste mensen,en hebben alle tijd voor een praatje,en zijn zeer behulpzaam.

Het ontbijt is goed verzorgd,en veel keus.

Een aanrader als ik weer onderdak nodig heb als ik daar in de buurt bent,

Dan zou ik zeker weer voor deze locatie kiezen.

Gastvrij en gemoedelijk.

Tineke Toet