Reviews over Hengelo

Uitstekend hotel

Frans
    4-6-2018
    Wat een heerlijk ontspannen hotel. Prachtige grote kamer met zitje en lekkere badkamer. Uitstekend uitgebreid ontbijt met smoothies. Prima restaurant.

Perfect hotel

Pieter
    7-5-2018

Prima hotel, keurige vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamer met alle voorzieningen, ruime lekkere bedden, schone ruime badkamer mmet bad en aparte douche, schoon, koelkast en koffie thee faciliteiten. Goed ontbijt met vriendelijk personeel. Hele goede fietsen te huur voor slechts 10 euro per weekend.

Parkeergarage tegenover hotel. Klein minpuntje, op zaterdagavond/nacht wel wat lawaaioverlast van nabij gelegen kroegen en rumoerige gasten.

Fijne kamers, goed eten

Johanna53
    14-4-2018
    Dit hotel is altijd prettig. Ontvangst heel vriendelijk. Je kunt tevoren (per mail) aangeven waar je ongeveer je kamer wilt hebben. Fijne kamers en ruime badkamers met aparte inloopdouche en bad. Soms eten wij er 's avonds (à la carte) waarna wij er overnachten. Prima, alleen is het wel iets duurder geworden t.o.v. ca 2-3 jaar geleden. Het ligt vlak bij grote weg en doorgaande weg; niet dichtbij stad(je) of zo, zoals vrijwel alle VdValk hotels. Voor ons goed vanwege onze redenen om daar te verblijven.

nooit meer

Kenneth Bestwell
    8-4-2018
    Het hotel is goed. Maar het winkelcentrum is doods. Het nachtleven is goed. Maar achter het hotel is het te lawaaiig. Rot-herrie verpest je nachtrust

Mooi, warm en sfeervol hotel maar gehorig

Jet
    25-11-2017

Prachtige ligging. Mooi hotel met veel sfeer. Behulpzame en vriendelijk personeel.

Nette kamer. Heerlijk eten.

Wel erg gehorig op kamer. Het gehoest vd buurman klonk alsof hij bij je op de kamer stond. Verder een continue gezoem ve apparaat vanuit de keuken. Wat zich onder ons raam bevond. Dit bleef ook s nachts zoemen en best luid in de stilte vd nacht. Dus raam dicht gedaan waardoor een veel te warme maar stille nacht ( buurman stopte gelukkig op gegeven moment met hoesten). Dit aangegeven bij het uitchecken, kregen helaas een wat lauwe reactie met een belofte dat ze het zouden bespreken.

Hengelo scoort een 7,7 uit 10, op basis van 77 reviews