Reviews over Hengelo

Prima hotel met uitstekend ontbijt!

Ineke,
    1-12-2018

Prima hotel, zeer ruime kamer, modern interieur, goede bedden, zeer schoon. Het restaurant heeft een ruime keuze, erg goed ontbijt. Vriendelijke medewerkers.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Linda,
    13-9-2018

Arrangement voor 4 nachten met ontbijt en diner. Bij diner zat nog consumptie en koffie/thee inclusief voor een schappelijke prijs.

Uitstekende ruime kamer op de begane grond, met terras, bad en rainshower.

Puntje: receptioniste wees ons niet op rijden naar achterzijde, waar kamer lag voor makkelijk uitladen.

Kamer en toebehoren waren uitstekend schoon.

Ontbijtbuffet( zeer gevarieerd!) en diner waren dik in orde.

De bediening in het restaurant was top. Attent, alert en vriendelijk.

Mosselen zaten niet in arrangement (attenderen had wel gemogen), maar waren zonder extra kosten te bestellen.

Wij hebben een fijne paar dagen gehad! Komen zeker nog een keer terug

Zeer goed verblijf gehad

Remy,
    9-9-2018

Nette en schone kamers met ruim, doorlopend balkon. Ruime badkamer. Goede matrassen. Vriendelijke en attente medewerkers. Uitgebreid ontbijtbuffet met verse sappen. We hebben hier 3 avonden gedineerd, gerechten waren goed, wel erg aan zoute kant. Vooral de mosselen en waren erg zout, bovenste in pan ging nog maar naarmate je verder richting bodem van pan kwam overheerste de zoutsmaak veel te sterk, dit hebben we ook gemeld. Goede omgang van medewerker bediening met deze feedback. Mooi hotel, door vloerbedekking in gangen weinig geluidsoverlast. Door de vorm van gebouw wel wat langere loopafstand van kamer naar uitgang/restaurant. In gangen onderweg van kamer naar restaurant ook 4 x klapdeuren die je handmatig moet openen wat niet zo praktisch is bij rolstoelgebruik. Wij hebben hier vier prima dagen doorgemaakt, zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk 4 dgn genoten.

A Hammer,
    1-8-2018

Ruime kamer met goede airco.

En fijne bedden en ruime badkamer.

Goed ontbijt en de live cooking was ook erg goed met veel keuze.

En een plus punt verse jus de orange.👍

A la carte restaurant was ook super goed royale porties en smaakte heerlijk.

Personeel was overal vriendelijk.

Mooie afgesloten fietsstalling was erg fijn en ruim.

Zeer goed: Verschillende fietstochten gratis verkrijgbaar bij de receptie.

Fantastisch 9

Claudia en Hady,