• Type accommodatie

Reviews over Hengelo

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Linda
    13-9-2018

Arrangement voor 4 nachten met ontbijt en diner. Bij diner zat nog consumptie en koffie/thee inclusief voor een schappelijke prijs.

Uitstekende ruime kamer op de begane grond, met terras, bad en rainshower.

Puntje: receptioniste wees ons niet op rijden naar achterzijde, waar kamer lag voor makkelijk uitladen.

Kamer en toebehoren waren uitstekend schoon.

Ontbijtbuffet( zeer gevarieerd!) en diner waren dik in orde.

De bediening in het restaurant was top. Attent, alert en vriendelijk.

Mosselen zaten niet in arrangement (attenderen had wel gemogen), maar waren zonder extra kosten te bestellen.

Wij hebben een fijne paar dagen gehad! Komen zeker nog een keer terug

Zeer goed verblijf gehad

Remy
    9-9-2018

Nette en schone kamers met ruim, doorlopend balkon. Ruime badkamer. Goede matrassen. Vriendelijke en attente medewerkers. Uitgebreid ontbijtbuffet met verse sappen. We hebben hier 3 avonden gedineerd, gerechten waren goed, wel erg aan zoute kant. Vooral de mosselen en waren erg zout, bovenste in pan ging nog maar naarmate je verder richting bodem van pan kwam overheerste de zoutsmaak veel te sterk, dit hebben we ook gemeld. Goede omgang van medewerker bediening met deze feedback. Mooi hotel, door vloerbedekking in gangen weinig geluidsoverlast. Door de vorm van gebouw wel wat langere loopafstand van kamer naar uitgang/restaurant. In gangen onderweg van kamer naar restaurant ook 4 x klapdeuren die je handmatig moet openen wat niet zo praktisch is bij rolstoelgebruik. Wij hebben hier vier prima dagen doorgemaakt, zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch 9

Schone kamer

Perfect hotel

Pieter
    7-5-2018

Prima hotel, keurige vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamer met alle voorzieningen, ruime lekkere bedden, schone ruime badkamer mmet bad en aparte douche, schoon, koelkast en koffie thee faciliteiten. Goed ontbijt met vriendelijk personeel. Hele goede fietsen te huur voor slechts 10 euro per weekend.

Parkeergarage tegenover hotel. Klein minpuntje, op zaterdagavond/nacht wel wat lawaaioverlast van nabij gelegen kroegen en rumoerige gasten.

Mooi, warm en sfeervol hotel maar gehorig

Jet
    25-11-2017

Prachtige ligging. Mooi hotel met veel sfeer. Behulpzame en vriendelijk personeel.

Nette kamer. Heerlijk eten.

Wel erg gehorig op kamer. Het gehoest vd buurman klonk alsof hij bij je op de kamer stond. Verder een continue gezoem ve apparaat vanuit de keuken. Wat zich onder ons raam bevond. Dit bleef ook s nachts zoemen en best luid in de stilte vd nacht. Dus raam dicht gedaan waardoor een veel te warme maar stille nacht ( buurman stopte gelukkig op gegeven moment met hoesten). Dit aangegeven bij het uitchecken, kregen helaas een wat lauwe reactie met een belofte dat ze het zouden bespreken.