Reviews over Helden

Knus hotel en zeker aan te raden.

Yvonne Barthel-Immerzeel,
    15-10-2018

Een lang weekend verbleven in dit knusse hotelletje met een vriendin. Zeer vriendelijke mensen en uitstekende bediening bij het heerlijke 3 gangen-diner. Fijn ontbijtbuffetje. Wij zijn naar het gezellige centrum van Panningen gelopen. Ook een dagje geshopt in Venlo, ook dichtbij. Verder kun je er heerlijk wandelen en fietsen.

Zoals de naam hotel Antiek al aangeeft is het hotel en zijn ook de kamers zeker niet modern en strak ingericht maar eerder nostalgisch (wel schoon) het brengt je terug in een gezellige sfeer van vroeger. Bedden zijn goed (en niet 'antiek').

J. Versluis,
    8-8-2018

Mij vrouw en ik hebben genoten van ons driedaags arrangement in hotel Antiek in Helden. Hotel Antiek is een gezellig en stijlvol ingericht hotel met een prima keuken met een uitstekend drankje. En hebben daar genoten van een stijlvol en smakelijk drie gangen diner. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hotel Antiek is voor ons de plek waar wij het uitstekend naar onze zin hebben gehad. We komen zeker nog een keer terug in hotel Antiek in Helden.

Super gegeten, gezellig ambiance, goede service

N. Kerkhof,
    24-12-2017

De sfeer is geweldig met zeer goede bediening en een super keuken, mooie gerechten met coquille, gamba, kreeft.

Heerlijk stuk ree gehad, goed geportioneerd, kwaliteit en prijs verhouding zit hier

teminste goed in elkaar.

Kamer is nostalgisch, maar daarom heet het ook Antiek, heerlijke bedden en lekker geslapen,

Tot snel.

Heerlijk in het gezellige restaurant gegeten

L&C,
    10-12-2017

Goed: vriendelijke ontvangst en bediening, een sfeervolle omgeving, gezellig en genoten van een overheerlijk diner. Zeker een aanrader. We gaan zeker terug!!

prima verblijf gehad

danny & kathy,
    7-9-2017

men leest nogal veel negatieve reviews over hotel antiek, ik weet niet wat deze mensen bezielde. we verbleven van 1/09 tot en met 3/09 in dit hotel. de kamer was kamer 3 juist op de hoek van het hotel, zeer ruime kamer, zeer goed bed, goede badkamer. de kamer lag aan de rotonde van dit dorp, doch was dit alles behalve storend kwa geluidshinder ook s'nachts niet. het ontbijt was zeer lekker en meer dan voldoende, s'avonds lekker gegeten in het restaurant van een 3 gangen menu, de kok kent wel zijn werk. goede ligging van het hotel voor fietstochten. zeer vriendelijke bazin en ontvangst. dit hotel is zeker een aanrader.