Sorteren

Reviews over Helden

J. Versluis
    8-8-2018

Mij vrouw en ik hebben genoten van ons driedaags arrangement in hotel Antiek in Helden. Hotel Antiek is een gezellig en stijlvol ingericht hotel met een prima keuken met een uitstekend drankje. En hebben daar genoten van een stijlvol en smakelijk drie gangen diner. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hotel Antiek is voor ons de plek waar wij het uitstekend naar onze zin hebben gehad. We komen zeker nog een keer terug in hotel Antiek in Helden.

Super gegeten, gezellig ambiance, goede service

N. Kerkhof
    24-12-2017

De sfeer is geweldig met zeer goede bediening en een super keuken, mooie gerechten met coquille, gamba, kreeft.

Heerlijk stuk ree gehad, goed geportioneerd, kwaliteit en prijs verhouding zit hier

teminste goed in elkaar.

Kamer is nostalgisch, maar daarom heet het ook Antiek, heerlijke bedden en lekker geslapen,

Tot snel.