• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Heijenrath

Fantastisch.

Adrie den Boer
    9-9-2018

Het hotel ligt zeer centraal. Vanuit het hotel loop je zo de bossen in. Openbaar vervoer is op loopafstand van het hotel. De service is prima in orde. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Aanrader!

Ed de Kort
    8-9-2018

Zeer rustige en nette camping met gastvrije en vriendelijke eigenaren.

Ruime en zeer verzorgde plaatsen en per plaats een eigen waterkraan .

Tevens mogelijkheid voor een uitgebreid ontbijt , lunch of diner.

Deze camping is een echte aanrader!

We zijn dit jaar voor de 3e keer hier geweest en we zullen zeker terug komen.

Goed. Maar ook raar

Tine
    17-8-2018

Prachtig terras met uitzicht. Eten goed

Vreemde ervaring. Op de vraag om een karaf water werd ons door dame gevraagd of we medicijnen gebruikten? Zo niet. Dan alleen Spa te leveren. We waren verbijsterd. Later van andere ober alsnog ( betaald) water gekregen. Bizar

Moeite waard

De klerk
    13-8-2018

Hotel is schoon. Niet super modern. Zeker de moeite waard. Na 21 uur is het rustig op de weg en is er stilte. Goede uitval basis! Ontbijt is netjes en vers.

Geweldig! Voor herhaling vatbaar!!!

Ruben Kuus
    28-7-2018

Echt een prachtig hotel! Mooie ligging, kamer was zeer schoon, lekker ontbijt 's ochtends en zeer aardig personeel!