Sorteren

Reviews over Heijenrath

Goed hotel in prachtige omgeving !

Jack van Rietschoten
    9-7-2018
    Prima hotel met prachtige ligging. Kamers prima, netjes en schoon. Goede badkamer met douche. Ontbijt was ruim voldoende. Geen dinermogelijkheid en daarvoor naar Slenaken gelopen. Hadden fietsweekend met 6 man en dit hotel is hiervoor een goede locatie pal gelegen aan diverse fietsroutes. Mogelijkheid om fiets te stallen.

komen hier al 10 jaar in een woord "Geweldig"

J.M. Sanders
    30-6-2018
    Je moet eventueel van wandelen door de Limbugse heuvels houden, je moet van goed eten houden in het nabije restaurant van het hotel. Je moet ook weten dat je een behoorlijke ruime kamer hebt ( zitruimte, slaapruimte , badkamer en eevntueel een terras voor je kamer of een balkon aan je kamer. voor ongeveer € 49,00 inclusief ontbijt Komen hier al 10 jaar. Hotel heeft een parkeerplaats en Wifi. gratis. Voor kinderen minder geschikt.

Super

Rita en Tonny
    20-6-2018
    Heel nette kamers, heel lekker eten, heel goede wandelroutes

Super hotel

l.p.
    19-6-2018

alles prima in orde, prachtige kamers, kraakhelder en geen moeite is teveel.

Daar kunnen sommige zgn. chique hotels nog wat van leren!!!!!

Super

Dennis Veninga
    20-4-2018
    De service en gastvrijheid van dit hotel is super. Hele aardige mensen met een heerlijk ontbijtje. De stilte daar buiten savonds is oorverdovend stil. Dit kenden mijn vriend en ik niet. Heerlijk!
Heijenrath scoort een 8,3 uit 10, op basis van 84 reviews