Reviews over Heers

Nog steeds voor herhaling vatbaar

Guido en Lieve Schellebelle,
    11-10-2018

Nadat we eind maart 2018 twee dagen met één overnachting verbleven in het Karrehof en we via Zoover reeds lieten verstaan dat dit voor herhaling vatbaar was,

zijn we al in september 2018 voor drie dagen en twee nachten - arrangement Vlaanderen Vakantieland - alweer op deze leuke vierkantshoeve beland. Het was ideaal weer om te fietsen en te wandelen met ' s avonds een (H)eerlijke maaltijd in het restaurant Marsnil , waar zoon Frederique alweer echte lekkere schilderijtjes op ons bord toverde en waar we konden genieten van de heerlijke zelf gebottelde wijnen van tweelingsbroer Adrien. Ook het ontbijt met dank aan Isabel was ook weer fantastisch.

We kregen ook van andere gasten die aldaar een vakantiewoning huurden een

rondleiding .. Zeer mooi en sfeervol ingericht voor acht personen.

Een familiale sfeer, ongedwongen en rustig … wij komen zeker nog een derde

maal terug... hopelijk kunnen we dan de bloesems bewonderen.

Gereisd met partner in september 2018

één overnachting na familiefeest in de buurt

Luk Cornelissen,
    30-4-2018

Zeer vriendelijk onthaal, basic uitgeruste en nette kamers. De lounche sluit in principe om 21u maar je kan/mag nog een nachtmutsje mee naar de kamer nemen. Ontbijt is prima verzorgd en lekker.

Enige minpuntje dat wij gemerkt hebben, is de douche in het bad zonder douchegordijn of -scherm.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Absoluut voor herhaling vatbaar

Guido en Lieve Schellebelle,
    2-4-2018

Vriendelijke en familiale sfeer. Prima opgevangen door Isabel. Arrangement met ' s avonds een overheerlijke en copieuze maaltijd in het restaurant Marsnil met chef Frederik Cornelis, bijgestaan door zijn (tweelings)broer Adriaan die ons op onze aanvraag zijn heerlijke zelf gemaakte wijn Chardonney liet proeven .De chef persoonlijk en zijn broer gaven bij elk gerecht info over de gerechten en de herkomst van de geschonken wijn .Het is overduidelijk dat zij dit allen doen met passie .

Zij verdienen minstens één ster (Gault Millau of Michelin)...alhoewel zij volgens hun zeggen liever "gewoon" verder blijven doen zonder de stress die het gevolg zou kunnen zijn van een toegekende ster .

Aanrader... prima uitvalsbasis voor wandelingen in de bloesems (dit jaar echter

wat later) en/of fietstochten. Ook ontbijt met dagverse producten prima in orde.

Wij keren zeker nog eens terug .

Gereisd met partner in maart 2018

Mijn vaste vakantieplek

Tommy,
    7-6-2017

Al 20+ jaren kom ik hier en ik zal altijd blijven terugkeren.

De uitbaters staan altijd klaar voor een praatje en maken het enorm gezellig. Ze zullen zichzelf echter niet aan je opdringen zodat je van de zalige rust kan genieten.

Niet alles is piekfijn in orde en naar moderne normen, maar daarvoor kom je niet naar hier. Hier kom je naartoe als je wil weg zijn van de drukte thuis, maar je wel wil thuis voelen en onder vrienden.

Gereisd met partner in januari 2017

Plek om nog terug te keren!

De Troch Eliane,
    22-5-2016

Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt en fijn avondeten met verse producten door de zoon gekweekt en de oudste zoon met liefde klaar gemaakt. Kamers zijn eenvoudig maar landelijk, aangepast aan het buitenleven op een hoeve. Meer verwacht ik niet, een goed bed, een goeie douche en gezelligheid.

De negatieve kritiek is onterecht. Op het moment dat wij er logeerden kwam er een jonge "pelgrim" op weg naar Compostella en die mocht gewoon alles gratis mee eten, dat is toch wel gastvrij, denk ik. Ik denk dus dat het ook voor te logeren met kinderen een goede plek is.

Goeie uitvalsbasis voor fietstochten.

Gereisd met partner in september 2015