Sorteren

Reviews over Heerhugowaard

prima hotel, zakelijk maar zeer correct.

Rob
    4-7-2017

Prima bereikbaar, prima kamers, hoewel een tikje donker door weinig ramen. Het ontbijt was uitstekend.

zeer goed

piet
    13-4-2017

De klant is koning.

Zeer tevreden.

Super gezellig hotel/restaurant

Jonkers
    19-7-2016

Hotel Babylon. Leuk kleinschalig hotel met mooie schone kamers. Het ontbijt was fantastisch! Alles staat mooi gepresenteerd van vers fruit, verse broodjes tot spelt crackers toe.Het personeel is super vriendelijk zelfs de eigenaresse komt gezellig een praatje maken. Wij komen zeker nog eens terug! Dit hotel/restaurantl heeft 3 sterren maar is voor ons zeker 4 sterren waard.

Prima hotel

Ronny van Steenis
    13-6-2016

Grote kamer en ruime badkamer met toilet, inloopdouche en 2 wastafels.

Heb heerlijk gegeten. Personeel is niets te veel als je iets wilt hebben wat niet op de kaart staat. Uitgebreid ontbijt. Je kunt zelf uitkiezen en klaarmaken wat voor soort ei je wilt. Het hotel/motel ligt aan de doorgaande weg tussen Alkmaar en Den Helder. Je hebt geen last van het geluid op deze weg want de kamers zijn goed geisoleerd. Ruime parkeergelegenheid.

Prima hotel, ruime kamer, geweldig ontbijt

Wilma Hummeling
    22-5-2016

Hotel doet aan als een motel, ruime kamer, mooie badkamer en prima bedden.

Ontbijt is zeer uitgebreid, verse omelet of je ei op andere manier klaargemaakt, niets is teveel.

Wij hadden geen minpunten.