Reviews over Heerenveen

Buitengewoon.

Anne ter Brugge,
    1-12-2018

De prachtige ysbaan Thialf.Abe Lenstra stadion. Mooie winkels. De gastvrijheid van de mensen.

Het prima hotel. En het prachtige gym.centrum ven Epke Zonderland. Voor ons was Heerenveen een openbaring.

Goed hotel met heel vriendelijk personeel.

Huub,
    8-5-2018

Plus: Vriendelijke ontvangst, ruime schone kamer en ruime schone badkamer op 2e etage.

Zeer vriendelijk attent personeel in restaurant. Heerlijk gegeten, o.a een vegetarische maaltijd welke boven verwachting was. Top. Uitgebreid goed verzorgd ontbijt. Voor mensen welke slecht ter been zijn is de douche in het bad beduidend minder kan ik me voorstellen.

Min: vooralsnog niet

Een prima verblijf voor een paar dagen.

De Bubs,
    14-2-2018

Ruime schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt voldoende en ruime keuze en alles snel bijgevuld, ook voor diner en lunch een prima adres en je kan er gezellig nog even in de bar vertoeven.

Thialf is om de hoek.

Prima, maar absoluut geen 4 sterren

MichelleW,
    23-1-2018

Hotel Heidehof is prima om te overnachten: de bedden slapen lekker, de kamer is lekker ruim en het ontbijt is lekker, met vooral veel soorten brood. Het is alleen absoluut geen vier sterren wat mij betreft. Hieronder de minpunten:

- Hele ouderwetse inrichting en ongezellig

- Geen koffie/thee op de kamer

- Handdoeken met vlekken

- Afgelegen, maar wel geluid van het spoor

- Gehorig, vooral met kinderen op de gang

- Informatieblaadje onvolledig

Het is dus wel prima om hier te slapen, maar ik zou er niet te veel voor betalen.

Hessel Schoonderwoerd,
    31-12-2017

Prima hotel. Ontbijt heel erg goed. Ligt tegen Thialf aan.

Een minpuntje. onze kamer nr. 117 's nachts tijdens slapen last van bouwlamp verlichting buiten voor het hotel bord. Dit kun je mijn inziens oplossen door een tijdschakelaar te plaatsen zodat de lampen om zeg maar 22:00 uit gaan. Of goede gordijnen/rolluiken te plaatsen.