We hebben een aantal aanbieders voor Heerenveen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Heerenveen voor je op een rij gezet:

Reviews over Heerenveen

Goed hotel. Niet het goedkoopste.

Ad van Zutphen,
    22-4-2019

Ik durf iedereen naar dit hotel te sturen, een goed hotel. Hele goede bedden.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk goed verblijf!

Hartje,
    18-4-2019

Service was prima, kamer en met name bed was niet goed.

Gereisd alleenreizend in april 2019

Basic hotel. Vriendelijk personeel.

R,
    17-4-2019

Prijs kwaliteit klopt. Basic voorzieningen zijn aanwezig. Douchen in bad is niet echt meer van deze tijd. Diner is redelijk. Wel aan de prijs. Spruitjes als groenten in de maand april is jammer. Kwaliteit is best redelijk, maar de algemene tekst van Fletcher wekt meer verwachting dan wordt waar gemaakt. Vriendelijk personeel, zonder meer, maar rennende obers in de eetzaal geven onnodige onrust. Tussen door worden tafels op nieuw op gedekt voor de volgende dag, terwijl jij op je wijn zit te wachten. Ontbijt prima op orde.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Buitengewoon.

Anne ter Brugge,
    1-12-2018

De prachtige ysbaan Thialf.Abe Lenstra stadion. Mooie winkels. De gastvrijheid van de mensen. Het prima hotel. En het prachtige gym.centrum ven Epke Zonderland. Voor ons was Heerenveen een openbaring.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel met heel vriendelijk personeel.

Huub,
    8-5-2018

Plus: Vriendelijke ontvangst, ruime schone kamer en ruime schone badkamer op 2e etage. Zeer vriendelijk attent personeel in restaurant. Heerlijk gegeten, o.a een vegetarische maaltijd welke boven verwachting was. Top. Uitgebreid goed verzorgd ontbijt. Voor mensen welke slecht ter been zijn is de douche in het bad beduidend minder kan ik me voorstellen. Min: vooralsnog niet

Gereisd met partner in mei 2018