We hebben een aantal aanbieders voor Hazyview voor je op een rij gezet:

Reviews over Hazyview

Leuk verblijf

Else,
    24-8-2018

We waren hier 2 nachten en hebben in een heerlijke ruime kamer geslapen. Aardig personeel. Dichtbij het Krugerpark. Douche is niet echt berekend op lange mensen.

Je kan er heerlijk eten en ook het ontbijt is verbluffend ruim en goed. Er wordt met alle wensen en diëten rekening gehouden. Er is een mooie tuin en je kan heerlijk bij het zwembad vertoeven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige, luxe uitvalsbasis voor het Krugerpark

Een gezin met 2 kinderen,
    10-8-2018

Hippo Hollow is een fantastisch hotel met zowel huisjes als hotelkamers. Wij hadden een huisje aan de rivier en zagen daar 's avonds nijlpaarden en leguanen. Het restaurant is uitstekend en het personeel allervriendelijkst en bereid je goed te helpen.

Alhoewel wij ook bewust low budget locaties hebben geboekt, was dit het meest aangename verblijf gedurende onze vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

goede uitvalsbasis voor panoramaroute

Tom,
    19-4-2018

We logeerden in een huisje, gelegen in de mooie tropische tuin. Huisje wat verouderd, bedden vonden we niet goed. In het huis was ook geen wifi ontvangst, enkel bij het ontbijt op het terras van het hoofdhuis (en ook niet altijd). Leuk zwembad, goed ontbijt. Veel te doen in de omgeving (goede uitvalsbasis voor panoramaroute).

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Heerlijke fantastische accommodatie.

Ellen,
    14-4-2018

Heerlijke Lodge met fantastisch kamers en heerlijke bedden.

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam en heel ongedwongen gastvrijheid.

Veel mogelijkheden voor safari drives

Gereisd met partner in mei 2017

Hotel Numbi een sfeervol hotel in Hazyview.

Gerda,
    25-10-2017

Wij verbleven eind sept 2017 2 dagen in Hotel Numbi. Een heerlijk rustig hotel. De service was prima. Een minpuntje dat de gangen was muffig roken. (vloerbedekking), Kamer waren perfect.

Het buffet was geweldig. Niet te geloven dat je voor ca 13 euro incl wijn hier heerlijk kan eten. Keuze te over. Hoewel het Hotel aan de doorgaande weg ligt hebben wij geen last van extra geluid gehoord!

Gereisd met vrienden in oktober 2017