hotels in Hayingen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Hayingen

Reviews over Hayingen

• 7Miriam Luxwolda06-07-2015

Rustig dorp in mooie omgeving

Een vakantie in Hayingen is minder geschikt voor gezinnen met opgroeiende kinderen; er is vrij weinig te doen voor de jeugd. Voor stellen met kleine kinderen en oudere vakantiegangers is het prima vertoeven in/rond Hayingen.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 8kruithof17-07-2013

Mooi rustig dorpje

Een rustig Duits dorpje waar de belangrijkste dingen aanwezig zijn. Zoals een bakker, een slager en een buurtsuper. prima dus. Voor grote boodschappen kun je terecht in Zwiefalten een dorpje verderop {5 km} met een grote Nettomarkt

• 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2013

• 7T. H.17-09-2012

Stil dorpje

Leuk als je van rust en wandelen houdt. Er is 1 supermarktje en een slager en verder zijn er geen winkels. Er is er niets te doen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

juli 2012

• 7A.31-07-2012

Mooi dorpje in prachtige omgeving

Mooi autenthiek Duits dorpje (ze noemen het zelf een stad). Paar faciliteiten (Toeristeninfo, bank met pinautomaat, supermarkt, restaurant etc). Omgeving erg mooi, vooral om te wandelen. Ook met kinderen voldoende te zien en vooral te doen in de omgeving.

• 2Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

juli 2012

• 9Marlies Leeh17-08-2008

Heel leuk dorpje

We hebben heerlijk weken gehad. We zijn naar het dorpsfeest van Hayingen geweest. Heel gezellig en vreselijk aardig mensen. Iedereen praat met elkaar en staan voor elkaar klaar. Wij zijn in de grotten geweest van Winsemer Hohle. Daar kan je ook heerlijk forel eten en het is heel knus. Echt een aanrader!

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7Gerrie23-01-2007

Wij zijn naar het park Lauterdorfle geweest. We zaten hier in een vierpersoonshuisje. Daar waren wij wel tevreden over, beviel prima. Alle huisjes hebben gras rondom, dus alle ruimte en ook voldoende privacy. Het park is autovrij, ideaal met kinderen, die hebben alle ruimte. Het eten in het restaurant smaakte ook prima, alhoewel wij de service iets minder vonden. Wel een park om nog eens weer te komen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met familie in juli 2003

• 7J. Nijboer20-08-2006

We zijn afgelopen week naar het Ferienpark Lauterdörfle in Hayingen geweest. De eerste indruk was dat de huisjes aan de buitenkant niet goed onderhouden zijn. Later toen we het park overliepen blijken dit maar enkele huizen te zijn. De inrichting van het huisje is goed en ziet er netjes uit. Kinderen (3 en 8) hebben zich goed vermaakt in de speeltuin en bij de overdekte tafeltennistafels. Achter ons huisje was nog een groot voetbalveld. Omgeving is heel mooi. Vooral Schloss Lichtenstein, met in het bos een uitgebreide survivalroute door de bomen. Kanovaren is ook erg aan te raden.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur