hotels in Hauenstein

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Hauenstein

Reviews over Hauenstein

• 8annemarie_nl28-12-2014

Aantrekkelijk voor wandelaars

Het uitgaansleven en de sfeer kan ik moeilijk beoordelen: ik was er tijdens de Kerstdagen en dan is vrijwel alles gesloten en is het er heel stil, maar dat is vast niet representatief voor de rest van het jaar. Het Schoenmuseum trok me eerst niet zo, maar bleek erg leuk en interessant te zijn, met zeer aardige en professionele gidsen. De omgeving is voor wandelaars erg aantrekkelijk en er wordt veel moeite gedaan de wandelpaden mooi en afwisselend te maken.

• 8Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in december 2014

• 7Hans en Leny van Rossum14-10-2013

Heidelberg en Speyer zijn aanraders

we kwamen niet echt voor Hauenstein maar voor een bezoek aan Heidelberg, een echte aanrader, en Speyer, ook een prachtige stad.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8S.P. van der Pol07-09-2013

Dit hotel boeken wij geen tweede keer.

Personeel een ruime voldoende; Kamer en badkamer gedateerd; Ontbijt en diner onvoldoende

• 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 7G.Smink09-05-2013

prachtige streek....

Een prachtige steekt, maar een wat chaotische plaatsje nu met allerlei opbrekingen. Schitterend om te wandelen of te fietsen. Voor de liefhebber talloze schoenenzaken met zeer veel van hetzelfde.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Jan 31-01-2013

leuk dorpje in een mooie omgeving

Hauenstein is een leuk dorpje of stadje waar je prachtige wandelingen kan maken. Het is soms wat klimmen en dalen. Er loopt een mooie wandeling halverwege de bergen rondom het stadje heen. Ook is er een leuk schoenenmuseum dat het bezoeken waard is

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad