We hebben een aantal aanbieders voor Hann. Munden voor je op een rij gezet:

Reviews over Hann. Munden

fantaschtisch ligging en eten

Fam H Ter Horst,
    12-6-2013

Goed hotel, eten zeer goed.Zeer veel fiets mogelijkheden langs de weser,fulda,werra, mooie fietspaden en je komt langs mooie dorpen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

De ligging is buiten het dorp, 5 minuten fietsen

Peter v d Burgt,
    1-6-2008

De ligging is buiten het dorp, 5 minuten fietsen. Er liggen prachtige fietsroutes en het dorp Han Munden is een gezellig stadje. Het eten à la carte was perfect. Aanbeveling om à la carte te eten. Kamers (met balkon) zijn zeer ruim en gerieflijk. Het personeel was vriendelijk.

Wij waren hier van 16-05-2008 t/m 19-05-2008 P. en J.

Gereisd met partner in juni 2008

Het hotel ziet er van binnen én van buiten vriendelijk en

Geeri,
    5-9-2006

Het hotel ziet er van binnen én van buiten vriendelijk en schoon uit en dat is het ook. De ligging is wat minder vriendelijk. Omringd door wat bouwmarkten, transpostbedrijven en schoolgebouwen is dat niet bepaald een ydillische omgeving. Het plaatsje Hann Münden is dat wel, jammer dat het niet op loopafstand vanaf het hotel is. Vanuit HM kan men vele trips maken. Gottingen, Kassel en de Edersee behoren tot de mogelijkhden. Het hotel prefereerd een aangepast hotel te zijn voor mensen met een handicap. Dat valt tegen. Toilletten zijn erg laag en er zijn geen beugels. De douche heeft een hoge instap en een elect. rolstoel kan niet eens in de badkamer komen. Hiervoor is wel een mogelijkheid een gezamenlijke badkamer op de 2e verdieping te gebruiken. Op de gang is een toillet dat wel beugels heeft. Het personeel zal zeker helpen wanneer blijkt dat uw beperken een probleem zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2006