Sorteren

hotels Hammamet

Reviews over Hammamet

Goed hotel, heel vriendelijk personeel

Caroline
    7-10-2018

Wat verouderde kamers maar alles was proper. Heel mooie tuin en zwembaden. Was al mooi weer maar soms fris om te zwemmen. Binnenzwembad was ideaal deze periode. Heel vriendelijk personeel, mensen zouden alles doen voor de gasten. Eten was ok, misschien iets minder variatie dan in andere landen maar toch was er altijd wel iets dat iedereen lustte. Proper strand, leuk om langs te wandelen.

Leuk voor een keer met lekker weer

Leon p
    24-9-2018

Het is niet zo lux als turkey of Egypte. Resort is verouderd. Veel lokalen en mensen uit naburige landen. Te druk de eerste dagen maar daarna gelukkig rustiger. Mensen met een zwakke maag worden snel ziek van het eten. Weinig variatie in het eten. De lunch heeft vaker een grotere keuze. Friet bakken kunnen ze echt niet. Er is geen fitness aanwezig wat wel bij sommige aanbieders staat. Genoeg ruimte op het strand en zwembad. Animatie shows in de avond low budget. Wel gezellig bij de bar met andere gasten. Voor uitstapjes naar Tunis zeker aan te raden. WiFi is een drama.

Geen WiFi op de kamer. Kamers in het hoofdgebouw redelijk maar de bungalows zijn slecht en moeten gerenoveerd worden. Noord Afrikaanse gasten dringen voor en eten als Russen. Behandelen het personeel beestachtig. Personeel spreekt Frans maar heel gebrekkig Engels. Fooien zijn alles voor hun. Manager en gastvrouw zijn hier top. De spa is een aanrader

Prima hotel voor wat je betaald

Nikki Bruininx
    22-9-2018

Hotel Nesrine is een prima hotel voor het geld wat je ervoor betaald.

Eenvoudige ruime kamers, de badkamer zag er niet zo proper uit, deze kan een goede poetsbeurt gebruiken.

Zwembad en strand zien er goed uit. De hele dag door is er aan het strand en bij het zwembad eten en drinken te verkrijgen.

Het avondeten is best prima alleen geen groot aanbod en ooit kan het wat kouder zijn omdat het langer staat. Ook duurt het enige tijd voor je bij je eten drinken hebt, of de tafel afgeruimd en opgedekt is, hier moet je genoegen mee nemen, de een is wat sneller en werkt harder dan de ander.

Wij zijn hier 8 dagen geweest en voor 8 dagen is het een prima hotel.

De ligging is bagger. Niks in de buurt te doen, je moet al gauw naar Yasmine Hammamet, dit is met de taxi ongeveer 10 minuutjes rijden, het scheelt dat de taxi erg goedkoop is.

heel goed hotel

lv
    22-9-2018

We zijn na ons bezoek in juni jl. in september terug gegaan naar dit hotel en alles was 400 - 500% verbeterd. Alles was keurig schoon en netjes. Tafels keurig ingedekt en veel meer variatie in het aangeboden eten. Puntje blijft nog wel dat het warme eten niet altijd warm is. We komen hier graag terug.

Aangenaam - Relaxte vakantie

Sarah
    20-9-2018

Net een weekje in de Africana verbleven met ons driejarig zoontje! We vonden het een fantastisch hotel - personeel vriendelijk - eten voldoende gevarieerd en grote keuze. Als ik dan toch een min puntje mag geven ... ze hadden moeite om koude drankjes in te schenken ( wijn - bier niet zoals het zou moeten zijn) maar met een ijsblokje kon je al wat verder geholpen worden.

De zwembaden proper en voldoende mogelijkheden ( voor jong en oud - met de activity pool - silent pool - adults only en het glijbanen bad -voldoende bedje dus geen stoelen gevecht :) - animatie en shows top.

Dus zeker een aanrader ... voor een weekje weg.