hotels Hammamet

Reviews over Hammamet

Geweldig!

Seth Goodchild, 20-5-2018
    We hebben een geweldige week gehad in Hotel Club Samira en komen zeker nog eens terug. Leuke activiteiten en mooie omgeving. Het eten is goed en voor ieder wat wils. Het personeel is zeer hartelijk en zeer gedreven het ieder naar z'n zin te maken. Een dikke vette pluim. Mensen die negatief zijn over dit hotel zijn naar mijn inziens verwende nesten😁 Oké de Wi-Fi is misschien niet top, maar zo leer je de mensen met wie je op vakantie bent eens op een andere manier kennen en kom je nader tot elkaar.

voor herhaling vatbaar

jack van meel, 18-5-2018
    simpel maar alles aanwezig

Van De Voorde R, 9-5-2018
    Goede ligging tussen Nabeul en Hammamet zeer goedkope taxis enig minpunt en daarom maar 6 voor eten het eten is goed bereid veel keuze mogelijkheden Maar Koud

Amazing

GA Stroobant, 31-3-2018
    Geweldig prachtig mooi goed verzorgd hotel met supervriendelijk peroneel en gastvryheid.. zeker een aanrader :)

Aanrader

John, 19-11-2017
    Net opgeknapt hotel. Alles enorm schoon. Nette kamers met goede bedden. Buffetten goed voor elkaar , wij hebben er lekker gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie zwembaden met voor de kids helaas maar 1 glijbaan. Direct aan het strand dat goed wordt bijgehouden.
Hammamet scoort een 7 uit 10, op basis van 846 reviews