Sorteren

hotels Hammamet

Reviews over Hammamet

Goed en zeer rustig gelegen hotel

Dirk De Ridder
    30-7-2018

Het hotel is een kleinschaliger rustig gelegen hotel op 4 km van het centrum van Hammamet. Voor 4 Tunesische dira rij je met de taxi naar het centrum. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad lijkt op het eerste zicht wat klein maar groot genoeg volgens het aantal kamers. Er is op een kleine 50 meter van het hotel een zandstrand met gratis ligzetels, pedalo, kajak en surfplanken. Er zijn ook voldoende ligzetels zodat je er geen moet reserveren. De kamers zijn voldoende groot en hebben een mooi uitzicht langs de kant van de zee. Het eten biedt ruime keuze met uitgebreide locale en internationale gerechten.

Een punt dat we wel graag zagen verbeterd worden is dat de airco in het restaurant wat koeler mocht zijn en dat ze de vloer niet enkel met water zouden zuiver maken maar ook eens met een sopje. Je merkte dat deze soms niet 100% vetvrij was. We vonden het er zeer goed en zullen waarschijnlijk terugkeren.

hele fijne en aangename vakantie gehad

Ronny & Vivi
    16-7-2018

Het hotel is veroudert en de kamers zijn dat dus ook, maar ondanks alles hebben we er een fantastische vakantie gehad. We waren met een handvol Belgen en Nederlanders en al de rest waren Russen, ze hebben idd wel gewoontes die wij niet zo appreciëren (veel eten verkwisten) maar we hebben er ondanks de taalbarrière een mooie vriendschappelijke band mee gehad. Het animatieteam was TOP, die gasten doen heel erg hun best. Ook de rest van het personeel tot en met de manager was heel behulpzaam, ze zijn blij dat er terug Europeanen komen. Het eten was naar onze mening goed en gevarieerd, het dessert was zelfs super. Nog nergens zo'n goed gebak gegeten op vakantie als daar.

Tot slot wil ik nog meegeven dat je je vakantie grotendeels zelf bepaald, je kan je gaan ergeren aan van alles en nog wat maar je verknoeit daarmee ook je vakantie. Geef het eerst een kans en je zal zien dat het allemaal beter meevalt en geniet van de mooie dingen :)

Tophotel! Aanrader! The place to be!++

T. Laeremans
    14-7-2018

Iberostar Averroes is in één woord samen te vatten : Top !!!

Het hotel, kamer, domein is groot, zeer netjes en iedereen is er even vriendelijk en enthousiast. Je voelt je er onmiddellijk welkom.

De kamer met zeezicht is zeker een aanrader. (3083)

Zeer ruime kamer met twee gigantische bedden, minibar, tv, badkamer en apart toilet, mooi terras.

Eten in buffetvorm met elke dag veel keuze (pasta, grill met vlees en vis, pizza, diverse warme en koude groenten, vlees - en visbereidingen, aardappelen, Tunesische specialiteiten, nagerechten ... teveel om op te noemen maar alles zeer smakelijk en lekker).

De ligging is super : de grote, goed onderhouden tuin geeft onmiddellijk toegang tot het privé strand.

Het strand is mooi, ruim en netjes. Het zwembad is magnifiek. Er is een poolbar alsook whirlpool.

Last but not least : het animatieteam ! Hierover niets dan lof. Zij werken zich van 's morgens tot 's avonds uit de naad om iedereen, jong en oud, een leuke vakantie te bezorgen. Er zijn overdag tal van sportmogelijkheden (zumba, boogschieten, petanque, beachvolley, waterpolo, stretching, wateraerobics, ...) en 's avonds verzorgen zij de minidisco en avondshow waarna er zalig gedanst wordt. Stuk voor stuk geven zij het beste van zichzelf.

Op maandagnamiddag was er een beachparty : wat een feest !! Genieten !!

Op donderdag was het thema 'Tunesische bruiloft'.

Vervelen zal je jezelf hier dus niet. Nochtans als je liever van de rust geniet, is dit absoluut ook mogelijk, de tuin is uitgestrekt. Nooit is het ergens drummen, noch in het restaurant, noch op het strand of aan het zwembad.

Ik raad iedereen dit hotel aan als je deze regio van Tunesië wil bezoeken!

Niet twijfelen, this is the place to be !

Kamertip: Kamer met zeezicht zeker aanrader. Wij lagen op derde etage (kamer 3083)=meerwaarde.Lagere etages bieden niet het fenomenale uitzicht.

Kamer zonder zeezicht is mogelijk gelegen langs het casino/disco (=muziek/nachtlawaai).

Het enige dat ik als kleine opmerking zou kunnen maken :

*safe op kamer is tegen betaling (dit zou inbegrepen mogen zijn )

*wij hadden avondvlucht - uitchecken om 12u. We konden onze bagage veilig aan receptie afgeven en verder zwemmen, eten, drinken tot moment van vertrek. Het nemen van een douche voor vertrek zou echter beter mogen geregeld worden (vb. douches en kleedruimte aan binnenzwembad (?)). Op mijn vraag waar we dit konden doen, werden we aan de receptie door verwezen naar de welness/spa. Daar was men niet zo enthousiast om ons toe te laten (werken op zelfstandige basis blijkbaar), was wel jammer. Ik kreeg het toch geregeld dat we er terecht konden maar dit zou men anders moeten kunnen organiseren.

Ik verbleef hier in juli 2018 met mijn 15-jarige dochter en wij zouden nu al willen teruggaan !!

Tunesiërs zijn ontzettend aardig en gastvrij

Carolien
    29-6-2018

Het enige negatieve van Marillia is de aanwezigheid van vervelende Russen. Asociale volk kun je niet treffen. Ze dringen voor, hebben eigen bekers mee genomen om wodka in te doen. Gooien eten ip de grond, geen respect voor het personeel. Stelen je handdoek. Roken in de rookvrije zones.

Marillia moet dit niet accepteren, hier door blijven de goede mensen weg.

Bevolking werkt hard en zijn zeker vriendelijk.

NellyT
    22-6-2018

Vriendelijk personeel, spreken goed Engels en Duits. Het eten is veel van hetzelfde. Resort is goed onderhouden, maar is wel aan een opknapbeurt toe. In de directe omgeving is helemaal niets, behalve 2 kleine supermarktjes/souvenirshop. Vriendelijke verkopers. In de oude en nieuwe Medina moet je stevig in de schoenen staan, goed voor de assertiviteit. Taxi: oude centrum, slechts 6 Dinar (2,00 euro). Taxi: Yasmine Hammamet, ook maar 6 Dinar. Beslist vriendelijke bevolking. Jammer van de vervallen hotels in de directe omgeving. Geldautomaat: iets voorbij Hotel Paradisi of in Club Samira (al deze al werkt), linksaf bij Club Samira, 350 meter lopen.

Nadia, sales executive, 8-8-2018

Dear guest,

We are very pleased that you enjoyed your stay at Samira Club.

Your remaks are very important and we will certainly work on them.

Looking for the pleasure to see you again to Samira Club :)

Hammamet scoort een 7 uit 10, op basis van 852 reviews