hotels in Halong

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Halong

Reviews over Halong

• 9fam_klaver22-11-2014

Dat moet je gezien hebben!

Vele kalksteen rotsen die uit het water omhoog staken en voor unieke landschap zorgden. De schitterende baai heeft een oppervlakte van 1500 km² met her en der meer dan 2000 spitse kalksteen en dolomiet bergen. Uitzonderlijke baai, die niet voor niets op het werelderfgoed van UNESCO staat.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9wilma kok03-05-2014

Halong Bay

fantastische baai, heel mooi, alleen wij hadden slecht weer en koud en mist maar de boot was geweldig, bemanning super, omgeving schitterend

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Jan Gerrit31-10-2013

Halong Bay

Een schitterende omgeving met veel krijtrots eilandjes. In sommige zitten heel mooie druipsteen grotten.

Een meerdaagse trip met overnachting op een Jonk en/of een eiland hotel is het leukst is mijn mening.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9Joey16-01-2010

Fantastisch mooi!

Halong Bay is echt een supermooie bestemming die ik iedereen aanraad! Ik heb er 2 dagen op een boot rond gevaren en het was echt fantastisch!!

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 7Teus van Veen15-10-2009

Halong Bay alleen bezoekn voor boottocht

Hebben 2 dagen gevaren op jonk van Indochina sails. Fantastische ervaring. Vooropgesteld dat het mooi weer is. De baai met het karstgebergte is uitzondelijk mooi. De bootvoorzieningen zijn super. Mooie cabins en perfect eten.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7peter07-09-2009

Halong is niet veel

Maar Halong Bay is fantastisch. prachtig karstgebergte in zee Het stadje Halong is de laatste jaren uit de grond gestampt en zeer toeristisch

• 7Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 6daffels03-07-2009

Betoverend

Ondanks vele boten bij Halong Bay toch genoten van de prachtige rotsformaties, geweldige plek. Wij hebben een nachtje geslapen op zo'n boot, je uitzicht vernaderd door de ondergaande zon per half uur, geweldig!

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9Evert Visser06-01-2008

De plaats zelf steld niet veel voor. Maar de boottocht langs de eilanden des te meer. Prachtige eilanden, drijvende dorpen en grotten.

Gereisd in januari 2008

• 6André van Luttikhuizen07-04-2006

Het plaatsje stelt niet veel voor. Er wordt enorm gebouwd (hotels). Eigenlijk is Halong alleen interessant vanwege de uit de ze opdoemende rotsen. Omdat het bijna altijd mistig is, heeft dit een mysterieus effect

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2006