Reviews over Hafling

Super Hotel

Michel,
    16-10-2012

Hotel Viktoria in Hafling is een super Hotel. Goed eten, top wellness faciliteiten, mooie een grote kamers. Wat wil je hier nog over zeggen. 1+. Alles naar onze zin gehad. Hartelijk dank aan het hele team en aan de fam. Platzer.

totale ontspanning

Christiaan,
    21-8-2012

Het is een familiehotel die zeer deskundig uitgebaat wordt door de eigenaars.

ik zou het eigenlijk moeten voor onszelf houden

Christiaan,
    13-8-2011

Wie van charme, rust en lekker eten houdt moet hier naartoe

Geweldig hotel, fantastisch uitzicht.

Anneke Broker,
    13-9-2010

We zijn hier in september 2009 een week geweest. Een fantastisch hotel met een geweldig uitzicht. Uitstekende keuken, lekkere wijnen. Prijs/kwaliteit meer dan goed. Mooie spa, lekker zwembad buiten als het weer het toe laat. Wij hadden een hoekkamer, bijzonder groot, uitstekende bedden, met twee balkons (zowel ochtend als middagzon). Ook is het een goede uitvalsbasis voor heerlijke wandelingen. Ze organiseren zelf ook wandelingen. Iedere middag een borreluurtje. Kortom teveel om op te noemen. Zeker een hotel om terug te gaan.

Zeer goed hotel

Fam Verstrepen,
    10-8-2010

Meran 2000 is een absoluut klassehotel ! Niet van het soort waarbij er wat stijfdeftig wordt gedaan maar oprecht vriendelijk en bezorgd om de gasten. Eten is uitstekend ( zeker vijf sterren waard ). Hotel is heel kindvriendelijk en is goed voorzien van kinderanimatie en opvang.

Enige (maar dan ook enige) nadeeltje is dat het hotel enigszins afgelegen ligt op een hoogte (Meran 2000). Als je van het type bent dat graag na het avondeten een uitje maakt in stad of dorp zal je in dit hotel je gading niet vinden. Er zijn geen caféetjes of terrasjes te bekennen in de omgeving. Reken op een autorit van 20 minuutjes om in Merano te geraken.