• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Gyor

Reviews over Gyor

• 8Chris Jetten15-07-2017

Verrassend leuk en gezellig centrum

We gingen min of meer op goed geluk naar Gyor want er stond niets over in onze reisgids. Ten onrechte, zo bleek. Het heeft een opvallend gezellig autovrij centrum met gezellige, kleine straatjes en een paar mooie, grote pleinen. Op de pleinen diverse goede restaurants waar je voor een prima prijs heel lekker kunt eten. Er is ook een McDonald's voor wie dat liever heeft. Net ten zuiden van het centrum ligt naast het fraaie stadhuis een park (Jozsef Bilici Park of zoiets) waar zich een leuke gratis waterspeeltuin voor kleine kinderen van ca. 4-8 jaar bevindt. Voldoende schaduw en er zijn zelfs toiletten. Zorg wel voor muntjes voor het parkeren!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2017

• 7Spkk03-05-2014

Gyor geinig stadje

Gyor; heeft een schitterend raadshuuis burct en burchtkapel basiliek, Ignatus kerk aan prachtig plein en een Karmelita kerk bisschopsburcht en paleis

Pannonhalma vind ik zeer de moeite waard, ligt op enkel km van Gyor. is een abdij benedctijnen ; op lijst werlederfgoed van Uneco met rondleiding te bezoeken. de Paus heeft Abdij ter ere van 1000 bestaan bezocht. prachtige eetzaal en bieb. cijfer een 10

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad

januari 2006

• 7Jorn15-08-2013

Mooi(e) stad(je)!

Gyor is een heel leuke, gezellige stad waar telkens wel iets te beleven valt.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10Familie Göpfert20-07-2011

Urlaub in Györ

Wir fahren jedes Jahr nach Györ ganz besonders schön ist es in der Weihnachtszeit!

mei 2011

• 8Jalina07-02-2011

Leuke stad.

Gyor is een mooie stad, we hadden geweldig weer en gaan zeker nog een keer heen. Super aardige mensen daar!

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Emi26-08-2010

Schöne kleine Stadt

schöne Stadt mit historischen Ortskern schöne Fußgägerzone mit kleinen Läden und Restaurants, dort gibt es auch die besten Langos Einkausmöglichkeiten gibt es jede Menge, die Arkaden, das familycenter, Tesco, verschiedene Baumärkte ..................... jede Menge nette Leute EXTRATIPP: knapp 20km von Györ entfernt liegt Pannonhalma mit einem wunderschönen Kloster (Pannonhalmi Föaptsag) und Pannonhalmaer Wein, Lavendeloel .....

• 10Cultuur
    • 10Omgeving

januari 2010

• 8Marie Jose11-07-2009

Zeker bezoeken

Gezellige oude binnenstad. Leuke winkels en eethuisjes. Wordt veel georganiseerd. Hebben ons uitstekend vermaakt.

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Roman23-05-2009

Dobre miejsce dla wypoczynku i sportu.

Przez jakiś czas pracowałem w GYOR , poznałem fantastycznych ludzi .

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving

Alleen gereisd in juni 2005

• 9Nico Roodt22-04-2008

Een mooie oude stad met goede restaurants en mooie winkels. Niet te groot, dus alles kan lopend.

Gereisd met vrienden in september 2007

• 9ben jansen12-10-2007

Een heerlijke stad. Er is voor iedereen wat te doen. Een zeer mooie oude binnenstad, en natuurlijk autovrij. We zijn hier al een paar keer geweest, en het boeit nog steeds.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

10 van de 15 reviews gezien