Reviews over Güstrow

Prima hotel!

Adri,
    31-7-2017

Kamers goed, lekker bed, ruime badkamer en niet gehorig. Wel lawaai van de weg als je aan de voorkant met open raam slaapt.

Ontbijt en diner in buffetvorm. Alles ruim voldoende en goed gesorteerd. Bediening ok. Omdat er geen lift aanwezig is (en er wel 3 etages zijn) brengt het personeel de koffers naar je kamer! Een prima service.

Sublieme keuken

Rinus,
    20-6-2014

Hotel Weinberg ligt in een rustige woonwijk, het historisch centrum ligt op een kwartier lopen.

Het hotel is zeer rustig, de kamers zijn in orde, het personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Werkelijk subliem is het diner en ook het ontbijtbuffet was meer dan uitstekend

Achter het hotel ligt een intieme biergarten en tuinterras met terrasverwarming, bij het hotel is gratis parkeergelegenheid.

Dit hotel is een goed uitgangspunt voor bezoeken aan de steden Wismar, Rostock en Schwerin en de vele leuke andere plaatsen en meren in de omgeving.

Het hotel heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

prima hotel

lia,
    16-7-2011

niets op aan te merken. Prima grote kamer met mooie badkamer.

Buffet eten in vroegere balzaal. Voor ieder wat wils. Steeds nieuwe aanvoer. Lekker gegeten. Vriendelijke personeel.

leuk stekkie

mantel,
    6-11-2010

Leuke kamers, allemaal anders.Schoon en netjes. Helaas veel trappen en geen lift.

Mooie barokken eetkamer. Mooie omgeving om te wanderlen en te fietsen. S'avonds

is er niets te doen na het eten is het gesloten. Jammer.

Goed adres

a.carboni,
    4-8-2010

Leuk hotel. Goede grote kamer niet gehorig. Jammer dat er geen lift is. Voor ouderen misschien een probleem. Heerlijk eten en goede service. Je bent wel afhankelijk van de auto Het plaatsje Gustrow ligt nl. een eind lopen van het hotel

Prachtige omgeving. Mooi fietsgebied. Dichtbij natuurpark.