Guimaraes

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Guimaraes

Reviews over Guimaraes

• 9Peter10-05-2018

Prachtig oude stad

Prachtige stad en vriendelijke mensen. Guimarães is de geboortestad van Portugal, je kunt dat ook zien aan de oude stadsmuur, paleis en een kasteel. Er zijn diverse eetgelegenheden van goedkoop tot duur. Grote aanrade is met de kabelbaan naar Penha, hier kijk je over Guimarães heen en kunt hier heerlijk bij een bistro eten.

• 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 9givago03-08-2017

Historisch centrum

De oude stad heeft een mooi historisch centrum,smalle pitoreske straatjes ,veel pleinen,gezellige terrasjes en restaurantjes mooie oude gevels en kerken en het kasteel van de hertogen van Bragança. Alles is goed te belopen ,toen wij er waren was de stad versierd voor de feestelijkheden.

• 8Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Edgar Delest28-07-2014

Une bien jolie ville.

Guimaraes est une ville très agréable, avec de nombreuses églises à visiter, un joli musée et un très beau château.

augustus 2013

• 9jaakvw24-09-2013

Gezellige stad

Mooie centraal plein, mooie gebouwen, kasteel.

Gereisd met partner in september 2013

• 9carine14-07-2013

mooi historisch centrum”

mooi historisch centrum waar het leuk door wandelen is met een gezellig plein "largo da Oliveira ' en bij Rolhas & Rotulos kon je zelfs Belgisch bier krijgen . Het kasteel is gratis te bezoeken en de kerk "igreja de soa francisco " is echt de moeite om te bezoeken , jammer alleen dat de meeste kerken s'middags maar om 15 uur terug opengaan

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Erwin30-12-2012

Guimaraes: de Middeleeuwen tot leven

Wij waren hier in september 2012 en vielen met de neus in de boter. Er was namelijk een Middeleeuws feestweekend. De straten waren met fakkels verlicht en er waren houten tafels. Leuke sfeer. Verder konden we ook overdag genieten van het kasteel (let wel er zijn geen hekken en sommige stukken zijn smal). Op het plein zitten erg goede restaurants waar je vrij goedkoop kunt eten.
    Op cultureel gebied zijn verder ook nog een kathedraal te bezichtigen. Na een avondje slenteren hebben we nog genoten van een glas witte wijn voor 70 eurocent. Dat is dus ook meegenomen als je hier terechtkomt. De volgende dag zijn er al pastelaria (o.a. gebak/broodjes) open om 7.30 uur. Dus heerlijk ontbijten voordat de bus vertrekt!

september 2012

• 10heer pillu20-10-2012

om terug te zien

leuke sfeervolle stad op mensenmaat in renovatie van oude industriële sites

• 8Omgeving

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Jipehem4501-03-2012

Capitale de la Culture

Ville superbement rénovée pour fêter son choix comme Capitale Mondiale de la Culture en 2012. Nombreuses animations très intéressantes et une vie active dans la ville, de jour comme de nuit.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Rinus10-09-2011

Imposante weerburcht

Guimaraes is een grote stad met een oud centrum, we bezochten er de burchtheuvel met de de ruïne van een oude burcht die fraai gekanteelde muren en torens heeft, de burcht word omgeven door een fraai park, men heeft er een fraai uitzicht op omgeving en stad, in de omgeving van de burcht liggen veel restaurantjes.

• 7Omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2007

• 10Familie Jöster23-08-2011

Der Besuch unserer Verwanten

Wie immer super schön und erholsam.Man freut sich ein ganzes Jahr darauf.

augustus 2009

10 van de 13 reviews gezien