• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Guelph

Reviews over Guelph

• 6Dorothe hoffmans10-12-2011

Prima

Gezellig dorp met veel mooie parken in de omgeving

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2011

• 8ano14-12-2009

Gezellig stadje

Leuk stadje met een mooie kerk. De overdekte mall is ook een aanrader. Volgend jaar ga ik er weer heen.

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2009

• 2Barbara31-05-2008

Momenteel woon ik in Guelph, voor 5 maanden (Feb-Jul). Ik loop hier stage en heb dus ruim de tijd om deze plek goed te leren kennen.

Guelph heeft een prachtige Kathedraal en paar mooie plekjes. Bij het bezichtigen van deze plekjes is niet veel tijd nodig. De omliggende plaatsen hebben meer te bieden. St. Jacobs met de Mennonites, Niagara met de wijngaarden en the Falls en Toronto behoren tot de populaire bestemmingen. Met een auto kan je je hier wel vermaken - aangezien je dan Guelph uit kunt rijden, maar dat betekend dus weg van Guelph.

Enfin. Als conclusie zal ik dus zeggen - hou het beperkt in Guelph. Een dagje is hartstikke leuk, maar dan ben je wel klaar.

TIP: Er is een goede Nederlandse Toko!

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 4Omgeving

Alleen gereisd in februari 2008

• 8Annelijn24-11-2007

Guelph is een mooie stad, waar wij eens in de drie jaar op familiebezoek gaan. Omdat ik erg van winkelen houd, breng ik altijd een bezoek aan de mall, het winkelcentrum van Guelph. Overal bovenuit zie je in het midden van de stad de Church of our Lady. Geweldige mooie oude kerk. In de omgeving van Guelph is veel te doen. Een bezoek aan de Niagara watervallen mag beslist niet worden gemist. Ook een uitstapje naar Toronto hoort hier bij. Breng een bezoek aan de oude City Hall en de CN-tower. Bij dit uitstapje mag zeker een daagje naar St. Jacbos niet worden gemist. In de omgeving van St. Jacobs wonen vele Mennonites. Uiteraard valt er veel te verhalen over dit kleine stukje Canada. Wij komen er heel graag en hopen dit nog meerdere malen te kunnen doen.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 5CS09-11-2007

Guelph ist eine lebendige und sehr alternative Stadt mit einem großen Farmers Market. Es gibt viele kulturelle Veranstaltungen und die Universitätsstudenten prägen das Stadtbild. Außerdem gibt es viele sehr schoene Parks und Freizeitmöglichkeiten (u.a. Kajak/Kanu). Die Stadt ist sehr familienfreundlich und es gibt viele multikulturelle Restaurants und Cafés. Die Anreise ist allerdings nicht so einfach - zumindest wenn man auf öffentliche Verkehrsmittel angewiesen ist (der Go-Bus von Toronto brauch 2h).

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Alleen gereisd in september 2007

• 8Jean Paul08-10-2005

grandioos,was er twee weken,leuke stad,vriendelijke mensen,mooie city mall. lekkere koffie ij tim horton,ook broodje warm vlees is niet te versmaden.ook in cambridge kun je goed uitgaan,zeer vriendelijke mensen.al met al een top lokatie en net ver van de niagara falls weg.met de auto is het maar 1uur en 15 min.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur