hotels in Guanacaste

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Guanacaste

Reviews over Guanacaste

• 10jenny vasquez05-09-2011

Aventuras y emociones

Para mi fue un lugar bello .su naturaleza ,su gente,Sus playa ,no tengo nada de que quejarme .Es un lugar de aventura familiar donde todos disfruta.Espero que lo tengan un dia en mente como un sitio para la familia completa .Ah y mucha seguridad :)

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

augustus 2011

• 8lau10-01-2011

natuur natuur natuur

mooie bestemming voor mensen die van de natuur hou - ik had liever een grote rondreis gemaakt met een paar snipper-rustdagen maar we waren met 2 en men moet rekening houden met de vakantiepartner... In elk geval, Monteverde is prachtig, Arenal en zijn vulkaan is onvergeetbaar enz enz! Prachtige innemende natuur. We waren daar voor 16 dagen tss februari en maart : ideaal! nog geen regenseizoen én het is er zalig héél erg warm (max 40° hebben we gehad!) - dus een zwembad in uw accomodatie is wel aangewezen! Ook een 4x4 is nodig om zich te verplaatsen! Het eten is er niet zo fantastisch - zeker bij de kleine minder toeristische restaurantjes. aarzel dus niet om een toerisistisch restaurant te nemen!

• 10Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 7lianne13-07-2010

riu guanagcaste

geweest in november 2009 een goed hotel mooie omgeving. de apen zitten in het bos. twee daagse tour gedaan mooi en leuk. het is een prachtig land. november begint de zomer. het eten van het hotel was goed. met het personeel ging het ook goed voor herhaling we komen terug. naar brussel een lange trip

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur