hotels in Groningen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Groningen

Reviews over Groningen

• 9Familie Lenssen25-10-2020

Prachtige stad met allure!

Trip door Friesland, Zwolle en Groningen: na jaren alleen naar het buitenland te zijn geweest nu dan in eigen land. Groningen is een prachtige stad van wereldformaat: historische panden, geschiedenis, pittoreske straatjes, mooie parken en bezienswaardigheden. Ook de shopper komt hier tot zijn recht: veel aparte winkeltjes. Helaas was de horeca dicht, maar er lag veel aparts en moois aan restaurants en cafe's. Nooit gedacht dat eigen land zo mooi is!

• 10Omgeving

Gereisd met partner in oktober 2020

• 7Peter deJonge30-07-2019

Leuk maar minder sfeervol dan Leeuwarden

Gezellige stad met veel jonge mensen. Veel winkels maar ook veel ketens die je eigenlijk overal wel vindt. Om eerlijk te zijn heeft het bezoek aan Leeuwarden ons meer verrast. Minder druk maar veel mooier.

• 7Cultuur
    • 5Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Tera06-05-2019

Voor herhaling vatbaar

Sfeervolle stad. Heel erg prettig dat er geen autoverkeer is in de binnenstad. Mooie musea.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Griff Green16-04-2019

We went for a Hackathon, ended up with a boat ride

We had an amazing gathering on the boat. I contacted them thru Airbnb and they were willing to delay their trip out of Groningen so that we could bring our group and do a big hackathon in Groningen. And at the end, they invited us out to take a boat ride up the river for the afternoon! it was AMAZING! We were playing music while floating down the canal. And they even painted us a picture!!! The only issue we had was that the wifi wasn't working, we had LTE coverage and there were cafe's nearby, but make sure if you need wifi to talk to them about it!

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Manfred15-04-2019

Groningen zeigt viel Geschichte und ist schön.

Wir haben von VVV den Plan "Stadtrundgang" genommen und so die wichtigen Punkte gesehen, das Groningen Museum besucht, mit Kool eine Bootrundfahrt um die Innenstadt gemacht und im "Pannekoekschip" sehr gut gegessen. Im Park auf den alten Wallanlagen sind wir spazieren gegangen. Groningen ist mit den vielen Studenten, dabei auch unser Enkelsohn, sehr jung und lebendig.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2019

• 9De drie zussen11-04-2019

The place to be: fantastische citytrip!

Dat Groningen een ontzettend gezellige stad is, super vriendelijke mensen en erg behulpzaam, schone stad, gevarieerd horeca-aanbod, leuke kroegen, grote bioscoop, Martini Plaza voor concert of evenement, Gronings Museum met mooie vaste collectie en wisselende exposities van hoog niveau, boottochtje en een fijn verblijf in Best Western Plaza hotel (met shuttle vervoer naar centrum in het weekend). Massaal fietsgebruik door de inwoners, dus oppassen!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Michel03-04-2019

Echte fietstad, heel gezellig

Fijne stad en omliggende dorpen

• 8Cultuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Frank30-03-2019

Levendig en gezellig

Levendige gezellige stad, sfeervolle markt en top horeca

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Inge25-02-2019

Leuke stad, zeker een keer terug

Gezellige stad met leuke terrasjes.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Carienne Ponne26-01-2019

Gezellig

Super gezellige terrasjes. Gezellige eetcafés. En een stadswandeling is een aanrader

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2018