We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

Reviews over Laganas

Paradise

Irma,
    13-11-2018

Prachtig hotel, 2x per dag kwamen ze schoonmaken. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Receptioniste spreekt Nederlands. Gelegen direct aan het strand van Laganas. Aanrader om te gaan eten is Restaurant Horizon, eveneens gelegen aan het strand. Excursies kan je boeken in het dorp zelf, goedkoper dan wanneer je het doet via de reisorganisatie. Kan je de helft schelen. Mooi eiland. Boek je een excursie naar Navagio beach, denk dan aan waterschoenen. Het is namelijk een kiezelstrand. Wij hebben 2 excursies geboekt. 1 eilandtour (met een bus) en 1x eilandtour over het water met als bestemmingen Navagio beach, blue caves en de caretta schildpadden. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Topvakantie!

Jessica,
    2-10-2018

Super fijn hotel! Wij zaten in het bijgebouw en de kamer was simpel, maar helemaal prima en het belangrijkste super schoon! Ligging is absoluut top, dichterbij het strand kan niet en heel veel leuke eettentjes, zeker Red Pepper hebben wij heel lekker gegeten, maar keuze genoeg! Het ontbijt vond ik okay, maar niet geweldig. Verder hebben wij 1 avond gedineerd in het hotel, dat vind ik geen aanrader. Het eten was van matige kwaliteit en niet enorm veel keuze. Ook is het niet de meest sfeervolle eetzaal, het heeft veel weg van een kantine. Gelukkig hadden wij het avondeten er niet bij gedaan, dus andere avonden heerlijk gegeten! Kortom echt een topvakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2018

Super

Esther,
    16-6-2018

Super hotel! vriendelijk personeel, eten was heel lekker en niet iedere dag hetzelfde. Ook was alles super schoon. De spa is ook zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Prima voor jongeren

Rachel,
    17-1-2018

Het hotel ligt super centraal, dichtbij de barstreet, dichtbij het strand, dat was alles war wij als 7 meiden nodig hadden. Echter was het appartement niet heel spectaculair, niet bijzonder. De douche was veel te klein, maar de buitendouche was ook prima en veel gezelliger met zijn alle. Er hangen bij deze douche ook vruchten in de boom, heerlijk. mini supermarktje zit er naast. Kortom prima als vriendengroep, zou er nooit met mn partner heen gaan

Gereisd met vrienden in juli 2017

Personeel Cactus maakte vakantie nóg specialer

Saskia Hoekman,
    7-9-2017

Hotel Cactus is een echt rechttoe rechtaan hotel. Een perfecte uitvalshoek om Alle hotspots van het eiland te verkennen zonder te veel moeten betalen aan luxe (laten we immers wel wezen.. op een eiland als Zakynthos is het zwembad en de locatie het belangrijkste). Het hotel en haar faciliteiten zijn simpel maar prima. Het attente barpersoneel die dag en nacht voor je klaarstaan voor drankjes, eten en reserveringen van taxi's en excursies maakte onze vakantie vele malen specialer. Een ontzettend warm verblijf.

Op internet vind je welke hotspots je moet bezoeken op Zakynthos. Een aanrader: huur een jeep. Een heeeeerlijke manier om het eiland te verkennen en veel veiliger én comfortabeler dan een quad.

Let op: Laganas is een populaire vakantie bij de Engelse jongeren in juli en augustus. Ben jij hier absoluut niet van, dan is het verstandig om in een andere stad op Zakynthos te verblijven.

Gereisd met partner in augustus 2017