We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

Reviews over Laganas

geweldige vakantie

Rianne,
    10-8-2017

Het hotel wordt gerund door een zeer klein team. Ze hebben onwijs veel aandacht voor de hotelgasten en nemen echt de tijd om mensen te leren kennen.

Wij hadden halfpension geboekt. Het avondeten wordt aangeboden aan de hand van een kaart; viergangendiner dat per dag verschilt. Het eten was heerlijk. Er is genoeg keuze en afwisseling, zeer goede kwaliteit (iedere dag keuze uit 2 salades, 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten met 3 bijgerechten en je krijgt een dessert, bijv. huisgemaakte taart). Het halfpension is echt een aanrader!

Het enige minpuntje vonden wij het ontbijt; behoorlijk op de Engelsen gericht.

Laganas is druk plaatsje met veel feestvierende Engelsen. Het hotel bevindt zich op 5 minuten loopafstand van de het begin van de strip en ruim 20 minuten lopen van het strand (taxi kost 6 euro). Je hebt in het hotel totaal geen last van de strip. Het ligt heerlijk rustig.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk, simplistisch hotel!

Marion,
    18-6-2016

Mooi hotel, luxe voor Griekse standaard.

Simpele kamers. Voldoen prima voor slapen en douchen. Bedden zijn iets hard en de kussens waren erg stevig en (te) dik.

Ontbijt is gericht op de Engelsen. Verder wel prima niets bijzonders, behalve de gastvrijheid.

De cocktailbar is super. Veel keuze en wordt leuk gedaan.

Eten is niet speciaal maar wel goed. Duurt soms wat lang voordat je het hebt.

De eigenaar en zijn personeel zijn heel erg vriendelijk en willen je graag helpen.

Gereisd met partner in mei 2016

Mooi net hotel

R van Herpen,
    12-8-2014

Mooi, net hotel. Heel erg vriendelijk personeel. Nette kamer, mooi zwembad. Wel wat ver lopen van strand Laganas. Rustige omgeving, ver van de drukte (jongeren in zomer)

Gereisd met partner in augustus 2014

luxe hotel

Arnout,
    20-3-2011

Ruime en luxe airco gekoelde kamers, zeer vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt. gelegen aan een vrije drukke weg. huur een autootje en het eiland is prima te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ik ben nu twee keer naar dit hotel geweest en vind het er

Pascale,
    23-3-2007

Ik ben nu twee keer naar dit hotel geweest en vind het er prachtig. Erg schoon en vriendelijk personeel. Omdat het hotel weinig kamers heeft is het erg rustig, heerlijk! Wanneer je de drukte op wilt zoeken, belt de receptie een taxi voor je en ben je binnen 5 minuten (en 5 euro lichter) in het drukke centrum Laganas.

Wanneer ik denk aan vakantie, schiet Zakynthos en hotel Ilaria als eerste door mijn gedachten. Ik ga er zeker nog een 3e keer heen!

Gereisd familie in juli 2006