We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

Reviews over Laganas

Leuk, misschien zelfs voor herhaling vatbaar...

Henriëtte,
    3-10-2018

Pluspunten: Hotel lag dicht bij het strand, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Dan de wat mindere dingen die we misschien hadden kunnen weten als we alles gelezen hadden op de site maar dat hadden we niet gedaan dus we stonden voor enkele verrassinkjes. WC papier mocht niet door het toilet gespoeld worden, was voor ons de eerste keer Griekenland dus wij wisten van niets, moest in pedaalemmer. Wifi: 15 euro per week / Kluis: 25 euro per week / Airco: 5 euro per dag. Dagelijks schoon laken, hoefde voor ons niet, maar handdoeken kregen we maar eens in de 2/3 dagen. We waren er van zondag tot zondag. Laatste keer schone handdoeken op WOENSDAG! Dat was wel het meest slechte. Op tv 3 zenders, BBC, Grieks en Russisch. Bijna 2 dagen alleen de Russische kunnen ontvangen. Verder hebben we een fantastische vakantie gehad. We waren wel de enige Nederlanders in het Hotel, rest voornamelijk Engelsen, een verdwaalde Duitser en een enkel Pool.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima voor jongeren

Rachel,
    17-1-2018

Het hotel ligt super centraal, dichtbij de barstreet, dichtbij het strand, dat was alles war wij als 7 meiden nodig hadden. Echter was het appartement niet heel spectaculair, niet bijzonder. De douche was veel te klein, maar de buitendouche was ook prima en veel gezelliger met zijn alle. Er hangen bij deze douche ook vruchten in de boom, heerlijk. mini supermarktje zit er naast. Kortom prima als vriendengroep, zou er nooit met mn partner heen gaan

Gereisd met vrienden in juli 2017

Personeel Cactus maakte vakantie nóg specialer

Saskia Hoekman,
    7-9-2017

Hotel Cactus is een echt rechttoe rechtaan hotel. Een perfecte uitvalshoek om Alle hotspots van het eiland te verkennen zonder te veel moeten betalen aan luxe (laten we immers wel wezen.. op een eiland als Zakynthos is het zwembad en de locatie het belangrijkste). Het hotel en haar faciliteiten zijn simpel maar prima. Het attente barpersoneel die dag en nacht voor je klaarstaan voor drankjes, eten en reserveringen van taxi's en excursies maakte onze vakantie vele malen specialer. Een ontzettend warm verblijf.

Op internet vind je welke hotspots je moet bezoeken op Zakynthos. Een aanrader: huur een jeep. Een heeeeerlijke manier om het eiland te verkennen en veel veiliger én comfortabeler dan een quad.

Let op: Laganas is een populaire vakantie bij de Engelse jongeren in juli en augustus. Ben jij hier absoluut niet van, dan is het verstandig om in een andere stad op Zakynthos te verblijven.

Gereisd met partner in augustus 2017

Ideaal voor jongerenvakantie

Dennis van de Wetering,
    15-8-2017

Het appartement ligt dichtbij de barstreet en het strand. Naast het appartement bevinden zich diverse supermarkten, een Subway, scooterverhuur e.d. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het appartement beschikt over een mooi zwembad en een leuke bar. De kamers zijn erg basic, maar omdat je altijd buiten bent, maakt dat niet veel uit. Langs het strand zitten een paar leuke restaurants, vooral Balsamico is erg goed. Rond het appartement is veel muziek en veel jongeren, daarom erg geschikt voor een jongerenvakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super

Sophie,
    16-7-2017

Prima kamers, bedden kunnen beter maar je hebt er echt geen last van. Omdat het zo warm is ben je toch de hele dag buiten of bij het zwembad. Het personeel is ontzettend leuk en gastvrij. Onze eerste kamer was echt niet voor 4 mensen, maar we kregen na dit aangegeven te hebben de volgende dag al een nieuwe grotere kamer. Je hebt genoeg ruimte om te zitten beneden en wij hebben geen last gehad van buren o.i.d. Zelfs alle Engelse jongeren zijn ons meegevallen hier. Je zit op loopafstand van het strand en the strip en het is er heerlijk. We zouden iedereen dit aanraden!

Gereisd met vrienden in juli 2017