We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

Reviews over Laganas

Perfecte vakantie!

Jessica de Cloe,
    27-11-2018

Het verblijf was heerlijk! We zaten in hotel Poseidon Beach, en wat een top hotel was dat. In de ochtend een heerlijk ontbijt, middag en avond eten vrijwel hetzelfde. Overdag heerlijk luieren aan de zee die in de bijna in de achtertuin lag, en in de avond entertainment bij ons hotel. En daarna natuurlijk de stad in! Perfecte vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Paradise

Irma,
    13-11-2018

Prachtig hotel, 2x per dag kwamen ze schoonmaken. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Receptioniste spreekt Nederlands. Gelegen direct aan het strand van Laganas. Aanrader om te gaan eten is Restaurant Horizon, eveneens gelegen aan het strand. Excursies kan je boeken in het dorp zelf, goedkoper dan wanneer je het doet via de reisorganisatie. Kan je de helft schelen. Mooi eiland. Boek je een excursie naar Navagio beach, denk dan aan waterschoenen. Het is namelijk een kiezelstrand. Wij hebben 2 excursies geboekt. 1 eilandtour (met een bus) en 1x eilandtour over het water met als bestemmingen Navagio beach, blue caves en de caretta schildpadden. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Prima hotel wanneer je niet te veel verwacht.

Polman,
    5-11-2018

Leuk hotel met een goede ligging. Direct aan het super mooie zandstrand en dicht bij leuke restaurants. Het eten in het hotel zelf was prima, niet te veel van verwachten en dan is het ontbijt en de lunch goed te doen. Het avond eten viel ons wel tegen maar wij gaan sowieso graag uit eten in de avond dus dat maakte ons niets uit. De kamers waren wel extreem gehorig. Helaas waren omsteeks 8.00 alle ligbedjes bezet om het zwembad en in de tuin waardoor je praktisch verplicht op het strand moest liggen als je op een bedje wil liggen en 6 euro per dag moest betalen, erg jammer dat het hotel hier niet strenger in was. In de avonden erg leuke dingen in het hotel te doen zoals bingo, karaoke of entertainment. Het eiland zelf is prachtig en het hotel ligt erg centraal! Wij hebben een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2018

NIet meer na de teruggang in algemeen niveau

Jannie,
    19-10-2018

Nog steeds een goed hotel, maar vergeleken met ongeveer 5 jaar geleden , is met name het eten minder in aanbod en variatie, en ook het gemiddelde niveau van de aanwezige gasten (met name uit U.K. en Oost-Europa ) laat te wensen over Dat was in de jaren 2013/2014 heel anders. Toen nog geen last van voordringende gasten bij het buffet, het reserveren van 4 strandbedden voor 1 echtpaar !, en geen schreeuwende en rennende kinderen 's-avonds in de loungebar zodat met name oudere gasten daar niet meer lekker rustig kunnen zitten

Gereisd met partner in september 2018

Anet,
    10-10-2018

Met onze dochter van 2 jaar hebben wij 11 dagen een top tijd gehad in dit mooie hotel. Wij hadden een kamer met een prive zwembad super gaaf, maar wij vonden dit wel gevaarlijk ivm onze dochter. Eenmaal aangegeven bij de receptie begrepen ze dit meteen en kregen we een andere kamer. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en heeft zelfs geholpen met de koffers naar de andere kamer te brengen. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en iedere dag ook nieuwe handdoeken. Het eten was iedere dag net wat anders, kortom hebben wij een top tijd gehad hier. Wij komen zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018