We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

Reviews over Laganas

Ben Meijers,
    15-4-2019

Gezellig en goed behulpzaam personeel

Gereisd met partner in oktober 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

Herman en Geke Boshoeve,
    20-9-2018

Hotel is niet rolstoelvriendelijk, maar gelukkig zijn wij goed ter been. Mooie en schone kamer, met zeezicht. Echt genieten. Ontbijt was echt goed, maar eenvoudig. Lekker eten, zowel op het aangrenzende terras als ook op andere locaties. Zeer aardige mensen in de bediening.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Kleinschalig AI-hotel voor een lekkere vakantie

Pascale,
    29-4-2018

Ligging is prima : strand met leuke tentjes om de hoek en restaurantjes en andere uitgaansmogelijkheden ook binnen handbereik . Kleinschalig hotel, goed onderhouden, kamers keurig. Ongezellige lounge , maar in de avond prima buiten op het terras te zitten. Het eten is goed: vergeet niet dat je in Griekenland bent op een relatief klein eiland, het AI-concept staat nog in de kinderschoenen . Dat heeft echt z’n charme . Maar verwacht geen grootse buffetten. Ga voor de echte Griekse keuken eens eten bij Panos of bij Mambo aan het strand ! Belangrijk is te weten dat Zakynthos tot ca eerste week mei nog “ slaapt”: er wordt hard gewerkt alles klaar te maken/zetten voor het seizoen: er is dan niks te doen. Stranden heerlijk verlaten, dat wel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Voor ons geen Zante park hotel meer.

Blankenstein,
    27-4-2018

In de periode dat wij hier waren (18/4 tot en met 25/4) was het hotel de dependance aan de overkant van de weg aan het renoveren het geen zeer ernstige geluidsoverlast gaf, want de ligweide met zonnebedden was dus 20 meter van de bouwplaats. Ook werd die week geen vuilnis opgehaald zodat de stapel met vuilniszakken van het hotel een penetrante lucht naar ons toe blies. De kamer waar wij overnachten had een twee persoons bed van de afmeting 190x190 waardoor je voeten buiten board hingen. Alles was wel elke dag zeer schoon. Het eten was elke dag hetzelfde met een flauwe smaak en zeker niet warm genoeg. Al met al een zeer teleurstellende week voor ons. Let wel, Zakynthos is een schitterend eiland. Bij boeking wel nadenken dat pas alles in de 2e week mei daar open gaat. Opgave van het hotel 5 sterren voor ons 3.5 ster

Gereisd met partner in april 2018

Pluspunten mooi schoon en goed bed, eten redelijk

benny/ans,
    13-10-2017

Wij kwamen aan op woensdag 27 -9 voor 11 dagen, het personeel was vriendelijk maar niet meer of minder dan in andere hotels, alles was mooi schoon en wij vonden het eten zeker geen 10 waard . Verder lag het op een grotere afstand van het strand dan word aangegeven. Het zwembad nodigde niet uit want dat was niet verwarmd en ondanks dat wij in oktober waren steenkoud dus niet prettig. Laganas als plaats kunnen we duidelijk over zijn want dat was een grote vuilnisbelt met alleen maar zwerfvuil plastic, papier lege flessen tot aan oude koelkasten toe l waar je ook maar keek, moet je als gemeente echt niet willen zo,strand ver lopen maar wel mooi en helder water. we hebben een leuke vakantie gehad maar Zakynthos voorlopig niet weer.vonden Kos vorig jaar veel beter in alle opzichten.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)