We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

Reviews over Laganas

Perfecte vakantie!

Jessica de Cloe,
    27-11-2018

Het verblijf was heerlijk! We zaten in hotel Poseidon Beach, en wat een top hotel was dat. In de ochtend een heerlijk ontbijt, middag en avond eten vrijwel hetzelfde. Overdag heerlijk luieren aan de zee die in de bijna in de achtertuin lag, en in de avond entertainment bij ons hotel. En daarna natuurlijk de stad in! Perfecte vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Morgen weer!!

sytze,
    10-11-2018

Herstvakantie met de kinderen beide 18+. Het seizoen was al afgelopen op Zakynthos, dus geen gillende , zuipende en lawaaierige Britten . Wij kwamen echt voor de natuur, het mooie weer en even lekker als gezin samen vakantie te vieren. Er was nog genoeg te doen op het eiland, helaas geen zeeschildpadden gezien, het was een superweek. Alleen de grote aardbeving was even schrikken. Kostas + medewerkers hebben ons super verzorgd, top! Bedden zijn inderdaad hard, maar dan ligt je eigen bed na de week weer extra lekker!!………..

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel wanneer je niet te veel verwacht.

Polman,
    5-11-2018

Leuk hotel met een goede ligging. Direct aan het super mooie zandstrand en dicht bij leuke restaurants. Het eten in het hotel zelf was prima, niet te veel van verwachten en dan is het ontbijt en de lunch goed te doen. Het avond eten viel ons wel tegen maar wij gaan sowieso graag uit eten in de avond dus dat maakte ons niets uit. De kamers waren wel extreem gehorig. Helaas waren omsteeks 8.00 alle ligbedjes bezet om het zwembad en in de tuin waardoor je praktisch verplicht op het strand moest liggen als je op een bedje wil liggen en 6 euro per dag moest betalen, erg jammer dat het hotel hier niet strenger in was. In de avonden erg leuke dingen in het hotel te doen zoals bingo, karaoke of entertainment. Het eiland zelf is prachtig en het hotel ligt erg centraal! Wij hebben een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2018

De gasten allemaal tevreden houden moet motto zijn

Ger ter Horst,
    12-10-2018

aangekomen om 16.25 uur op 1 oktober 2018. Mooie kamer met uitzicht op zwembad, bar en zee. Erg moe van de reis ben ik om 22.00 uur naar bed gegaan. Vanaf die tijd t/m 02.30 muziek hard, lawaai, zingen, aangeschoten gepraat/hard geroep van ca. 20 soms meezingende mensen. Het geluid kwam zelfs door mijn hele goede oordoppen. Vanaf ca. 02.30 uur ging de groep hard pratend naar hun kamers waarop men het nodig vond om nog op harde toon op de gang verder te praten. Toen nog het luid 'goede nacht geroep' en was het stil om ca. 03.00 uur. De volgende morgen gevraagd aan Kostas of dit normaal is en vaker gebeurd, reageerde hij zo van dat ik niet zo moest zeuren. Ik vroeg toen om eventueel een andere kamer. Als het de volgende dag weer zou zijn zou ik een andere kamer krijgen. Er bleken meer mensen geklaagd te hebben. Mij zag hij zogenaamd die dag niet meer. Rest is goed gegaan, je kunt er lekker eten, kamers en schoonmaak zijn in oké Start niet. Verzorgen gasten na ongeluk Slecht. Ik was uitgegleden langs de rand van het zwembad en op mijn nieuwe heup terecht gekomen. Een vinger en teen bloeden hevig en gelijk kwam een NL echtpaar mij helpen. Met servetjes en door de NL man uit z'n kamer gehaalde pleisters is het zo goed als verbonden. Melanie van Janno Beach haalde ontsmettingsmiddel en ging verder met het opruimen op meerdere plaatsen van het bloed, Want dat was heel belangrijk. Niemand moest schrikken van bloed. Belachelijk!!!! Bij haar om een verbanddoos gevraagd welke niet in hun bezit was, noch verband noch pleisters, gewoon helemaal geen verzorging van Janno Beach. Je moest maar naar het Medical Center gaan in het dorp. Omzet dat was alleen maar belangrijk!!!!

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Anet,
    10-10-2018

Met onze dochter van 2 jaar hebben wij 11 dagen een top tijd gehad in dit mooie hotel. Wij hadden een kamer met een prive zwembad super gaaf, maar wij vonden dit wel gevaarlijk ivm onze dochter. Eenmaal aangegeven bij de receptie begrepen ze dit meteen en kregen we een andere kamer. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en heeft zelfs geholpen met de koffers naar de andere kamer te brengen. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en iedere dag ook nieuwe handdoeken. Het eten was iedere dag net wat anders, kortom hebben wij een top tijd gehad hier. Wij komen zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018