We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

Zalige plek...het paradijs!

els alen,
    16-4-2019

We gaan terug met vrienden, omdat het zo geweldig was!

Gereisd met partner in augustus 2018

Cathelijne Heppel,
    15-4-2019

In augustus via touroperator een reis geboekt naar Lesvos. We zaten in Belvedere hotel, wat een enorm leuk hotel is met vriendelijk personeel, fijne kamers en twee zwembaden. Er is een bus shuttle naar het centrum van Molyvos en wat een schattig stadje is dat! Met de reisorganisatie ook nog twee uitstapjes gemaakt en het hele eiland is prachtig. Er zijn relatief weinig plekken bewoond, waardoor je tijdens de busreis naar plekken toe kan genieten van de prachtige natuur en in dorpjes zelf ontvangen de bewoners je met open armen. Enorm genoten tijdens deze vakantie en me nergens zorgen over hoeven te maken!

Gereisd met partner in augustus 2018

leuke vakantie,ontbijtbuffet aan zee.

pat langeveld,
    19-3-2019

prima hotel ,niet zo groot een smal kiezelstrand.Maar wat een leuk plaatsje is Molyvos.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In 1 woord Geweldig!

Michel van emmerik,
    3-2-2019

Heerlijk hotel: schone kamers, lekker zwembad, goed eten. Harry, z'n vrouw & de rest van het personeel zijn zeer gastvrij en staan altijd voor je klaar. Daarnaast is Lesbos een prachtig eiland met mooie plekjes. Het is er gezellig druk, maar niet te druk, zoals op andere Griekse eilanden nog wel eens het geval is. We gaan deze zomer zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig

Leonie,
    30-1-2019

Het hotel licht op een super mooie plek in het gezelligste dorp van het eiland met de leukste eet tentjes het personeel in het hotel was erg vriendelijk twee mooie zwembaden goed eten en mooie kamers echt een top vakantie wij hebben daar ook veel Nederlanders ontmoet wat erg gezellig was!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018