We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

niet nog een keer

Maece,
    15-4-2019

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, het is een behoorlijke klim om naar het zwembad te komen ! Een fijne vakantie samen gehad, het eten was elke dag wel een beetje het zelfde! De lunch was top. In de nabije omgeving niet veel te doen. Een tip! Huur een auto of scooter dan kom je nog op leuke plaatsjes !

Gereisd met partner in augustus 2018

Adembenemend

Monique,
    14-11-2018

Het familiehotel Aphrodite is werkelijk in 1 woord fantastisch, de locatie met zwembad en aan het strand, molivos is adembenemend bijzonder,.. het mooiste plaatsje van het eiland vinden wij. Lesbos is een prachtig eiland en boek volgend jaar weer deze prachtige plek. De mensen , de sfeer, de zee,.. het eiland is echt een vakantie waard! Eenmaal geweest kom je er zeker en vast weer terug! 🌞✈️⛱💙

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk

Johanna Boer,
    12-10-2018

Het is een heerlijk rustig hotel op een mooie lokatie

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

JB,
    26-9-2018

Wij hadden een 2 kamerappartement dat echt prima was. Alles was netjes. Goede schoonmaak. Elke dag schone handdoeken en om de 2 dagen schone lakens. Wij zijn zeer tevreden.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel, slechte service touroperator

J.Groot,
    25-9-2018

Fantastisch hotel. Alleen touroperator liet ons in de steek en dat zijn we niet van jullie gewend. Nooit een hostess gezien en we vragen ons nog steeds af waar we onze ophaaltijd kunnen vinden. Staat wel heel mooi in de map vermeld dat we het daarin kunnen en op het bord. Geen bord gezien, en in de map staat alleen maar info over het eiland.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijneckermann.nl