We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Kleine hotels Lesbos

We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

Ongekend en uniek, gastvrij en thuiskomen.

N. Groenewegen,
    20-4-2019

Dat je hier meteen "thuis" bent, met alles geholpen wordt. Supergoed geïnformeerd en begeleid door fantastische reisleiders ter plaatse en zeer zeker ook bij de inwoners zelf. Het meest gastvrije dat ik heb mogen ervaren bij mensen die hard werken en je behandelen of je de " koning(in) bent. Ieder schijnt de ander wel te kennen en helpen, waar nodig. Niets is teveel, het eten fantastisch, betaalbaar en authentiek. Dit eiland straalt liefde ej passie uit. Huur een scooter en /of auto/ fiets die bij je hotel wordt afgeleverd en ga op ontdekking op dit uniek stukje aarde. Het zal je niet meer loslaten. Een plek waarnaar je altijd zult willen terugkeren, voor zowel natuur, als de mensen.

Gereisd alleenreizend in april 2017

In 1 woord Geweldig!

Michel van emmerik,
    3-2-2019

Heerlijk hotel: schone kamers, lekker zwembad, goed eten. Harry, z'n vrouw & de rest van het personeel zijn zeer gastvrij en staan altijd voor je klaar. Daarnaast is Lesbos een prachtig eiland met mooie plekjes. Het is er gezellig druk, maar niet te druk, zoals op andere Griekse eilanden nog wel eens het geval is. We gaan deze zomer zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar!

Vivian,
    26-11-2018

Lesbos is een prachtig eiland en Petra een gezellig dorpje. Sunset hotel is goed wat betreft prijs kwaliteit. De bedden liggen heerlijk, de badkamer is aan de kleine kant. De service van de medewerkers is super. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2017

Adembenemend

Monique,
    14-11-2018

Het familiehotel Aphrodite is werkelijk in 1 woord fantastisch, de locatie met zwembad en aan het strand, molivos is adembenemend bijzonder,.. het mooiste plaatsje van het eiland vinden wij. Lesbos is een prachtig eiland en boek volgend jaar weer deze prachtige plek. De mensen , de sfeer, de zee,.. het eiland is echt een vakantie waard! Eenmaal geweest kom je er zeker en vast weer terug! 🌞✈️⛱💙

Gereisd met partner in augustus 2017

Een complete vakantie gehad!

Melissa Maes,
    17-10-2018

Het was een heerlijk hotel, wij hadden half-pension. Hierbij was het inderdaad eten wat gemaakt werd, werd opgediend. Hierbij had ik aangegeven dat ik niet zo van groenten hield en hier is de rest van de vakantie netjes rekening mee gehouden. Het pad naar het hotel toe, moesten wij afleggen doordat de buschauffeur Harry niet gebeld had. Dit was prima te doen. Het was heerlijk relaxen bij het zwembad en geen gedoe over bedjes. De badkamer is enkel wat klein opgezet in de tweepersoonskamer. Verder doet Harry er alles aan om jouw verblijf zo tof mogelijk te maken! Een echte aanrader is de jeepsafari van touroperator, deze was echt erg leuk! Je zit wel wat verder van het centrum af, wij hebben 5 dagen een scooter gehuurd en dan is ineens alles zo dichtbij! Nog een aanrader is de openlucht bioscoop in Molyvos. Erg leuk om dat een keer meegemaakt te hebben als filmliefhebber!

Gereisd met partner in augustus 2018