We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

niet nog een keer

Maece,
    15-4-2019

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, het is een behoorlijke klim om naar het zwembad te komen ! Een fijne vakantie samen gehad, het eten was elke dag wel een beetje het zelfde! De lunch was top. In de nabije omgeving niet veel te doen. Een tip! Huur een auto of scooter dan kom je nog op leuke plaatsjes !

Mooiste uitzicht ooit

TJ,
    2-12-2018

Als ik de slechte reviews lees dan vraag ik mij oprecht af of iedereen naar hetzelfde hotel is geweest. Ik ben in augustus 3 weken geweest en heb heerlijk Grieks gegeten, heb genoten van een prachtige oase waarin het zwembad was gesitueerd en ben verwend door personeel dat alles wel wilde doen voor de gasten. Ik had de eerste nacht slecht geslapen door het harde bed. Dit hebben we gemeld en het werd meteen opgelost door een zachte topper toe te voegen aan het matras. Het eten was echt Grieks en als ik alleen al terug denk aan die heerlijke Pastitio.... Gastvrijheid staat voorop bij dit prachtige familie hotel. De kamers zijn smaakvol ingericht en op weg naar het zwembad kom je langs een ode aan oma Clara waarnaar het hotel is vernoemd. Oke, het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. We komen al jaren in Griekenland en dit is een bovengemiddeld goed hotel, zeker voor het geld! Niets dan fijne herrinneringen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi Grieks hotel met prachtig uitzicht, aanrader!

Suus,
    2-12-2018

Het hotel ziet er precies uit zoals op de foto`s. Prachtig gelegen boven op een berg waardoor je overal zeezicht hebt. Veel trappen lopen maar dit staat ook bij de hotelinfo beschreven. De kamer was exact zoals op de foto in (oud) Griekse stijl en super schoon. Het hotel heeft 3 maar wordt verkocht voor 4 (er zijn helemaal geen echte 4* hotels op Lesvos). Het zwembad was prachtig gelegen met heerlijk water. Ook bedjes genoeg. Petra was iets verder dan verwacht maar een taxi kost 5 / 6 euro en ben je er zo. Het eten is echt Grieks. Lekker en gevarieerd.Ontbijt met diverse keuzes en heerlijke yoghurt. Voor lunch en diner diverse salades, vijf bakken met warme gerechten waaronder altijd pasta en een bak met heerlijk vers fruit zoals meloen. Daarnaast nog één of twee desserts. Wij hebben hier drie weken prima gegeten. Het personeel doet goed zijn best en manager Dimitri is echt super. Prijs-kwaliteit is echt dik in orde! Wij komen terug!

Adembenemend

Monique,
    14-11-2018

Het familiehotel Aphrodite is werkelijk in 1 woord fantastisch, de locatie met zwembad en aan het strand, molivos is adembenemend bijzonder,.. het mooiste plaatsje van het eiland vinden wij. Lesbos is een prachtig eiland en boek volgend jaar weer deze prachtige plek. De mensen , de sfeer, de zee,.. het eiland is echt een vakantie waard! Eenmaal geweest kom je er zeker en vast weer terug! 🌞✈️⛱💙

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk

Johanna Boer,
    12-10-2018

Het is een heerlijk rustig hotel op een mooie lokatie

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl