We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

niet nog een keer

Maece,
    15-4-2019

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, het is een behoorlijke klim om naar het zwembad te komen ! Een fijne vakantie samen gehad, het eten was elke dag wel een beetje het zelfde! De lunch was top. In de nabije omgeving niet veel te doen. Een tip! Huur een auto of scooter dan kom je nog op leuke plaatsjes !

Gereisd met partner in augustus 2018

Cathelijne Heppel,
    15-4-2019

In augustus via touroperator een reis geboekt naar Lesvos. We zaten in Belvedere hotel, wat een enorm leuk hotel is met vriendelijk personeel, fijne kamers en twee zwembaden. Er is een bus shuttle naar het centrum van Molyvos en wat een schattig stadje is dat! Met de reisorganisatie ook nog twee uitstapjes gemaakt en het hele eiland is prachtig. Er zijn relatief weinig plekken bewoond, waardoor je tijdens de busreis naar plekken toe kan genieten van de prachtige natuur en in dorpjes zelf ontvangen de bewoners je met open armen. Enorm genoten tijdens deze vakantie en me nergens zorgen over hoeven te maken!

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad

Henny Jongsma,
    25-10-2018

Prijs kwaliteit verhouding is prima. All inclusive was matig, maar daar is de prijs dan ook naar. Verder netjes en schoon en super vriendelijk personeel! Wel raadzaam om een auto te huren om dit prachtige eiland te gaan verkennen

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een aanrader en huur eens een auto

Harry Maarsen,
    18-10-2018

Goed hotel met prima schoonmaak elke dag. Gevarieerd eten en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

heerlijk

van Ravenswaaij,
    30-9-2018

het is een prima hotel,goede bedden,uitzicht is erg mooi. kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe. Eten is heel goed en ruim voldoende. wel trapje op trapje af, is wel fijn als je veel hebt gegeten. Is alleen niet geschikt voor mensen die moeilijk lopen of slecht ter been zijn. personeel is heel vriendelijk en prettig in de omgang. een aanrader is een heerlijke ontspanningsmassage, knap je echt van op en hele goeie masseur. winkels zijn er niet in de buurt.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)