We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

hotels Lesbos met balkon / terras

We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

Ongekend en uniek, gastvrij en thuiskomen.

N. Groenewegen,
    20-4-2019

Dat je hier meteen "thuis" bent, met alles geholpen wordt. Supergoed geïnformeerd en begeleid door fantastische reisleiders ter plaatse en zeer zeker ook bij de inwoners zelf. Het meest gastvrije dat ik heb mogen ervaren bij mensen die hard werken en je behandelen of je de " koning(in) bent. Ieder schijnt de ander wel te kennen en helpen, waar nodig. Niets is teveel, het eten fantastisch, betaalbaar en authentiek. Dit eiland straalt liefde ej passie uit. Huur een scooter en /of auto/ fiets die bij je hotel wordt afgeleverd en ga op ontdekking op dit uniek stukje aarde. Het zal je niet meer loslaten. Een plek waarnaar je altijd zult willen terugkeren, voor zowel natuur, als de mensen.

Gereisd alleenreizend in april 2017

Zalige plek...het paradijs!

els alen,
    16-4-2019

We gaan terug met vrienden, omdat het zo geweldig was!

Gereisd met partner in augustus 2018

Cathelijne Heppel,
    15-4-2019

In augustus via touroperator een reis geboekt naar Lesvos. We zaten in Belvedere hotel, wat een enorm leuk hotel is met vriendelijk personeel, fijne kamers en twee zwembaden. Er is een bus shuttle naar het centrum van Molyvos en wat een schattig stadje is dat! Met de reisorganisatie ook nog twee uitstapjes gemaakt en het hele eiland is prachtig. Er zijn relatief weinig plekken bewoond, waardoor je tijdens de busreis naar plekken toe kan genieten van de prachtige natuur en in dorpjes zelf ontvangen de bewoners je met open armen. Enorm genoten tijdens deze vakantie en me nergens zorgen over hoeven te maken!

Gereisd met partner in augustus 2018

In Een woord geweldig

WNM Fit,
    29-3-2019

Dit hotel is geweldig ligging is mooi en aan het strand en een vijfhonderd meter van het centrum van dit mooie plaatje Skala Kaloni met alles wat vriendelijk is daar kan vinden het is en blijft onze bestemming en inmiddels al dertig jaar . Dit vind je ook alleen daar terug omdat wij er vele jaren er veelal de zelfde mensen tegen komen zowel van binnen als buitenland die hier ook graag willen zijn . En daar heeft touroperator vele aanbiedingen met mensen aan de telefoon die je volledig kunnen informeren

Gereisd met vrienden in augustus 2018

leuke vakantie,ontbijtbuffet aan zee.

pat langeveld,
    19-3-2019

prima hotel ,niet zo groot een smal kiezelstrand.Maar wat een leuk plaatsje is Molyvos.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)