We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

In Een woord geweldig

WNM Fit,
    29-3-2019

Dit hotel is geweldig ligging is mooi en aan het strand en een vijfhonderd meter van het centrum van dit mooie plaatje Skala Kaloni met alles wat vriendelijk is daar kan vinden het is en blijft onze bestemming en inmiddels al dertig jaar . Dit vind je ook alleen daar terug omdat wij er vele jaren er veelal de zelfde mensen tegen komen zowel van binnen als buitenland die hier ook graag willen zijn . En daar heeft touroperator vele aanbiedingen met mensen aan de telefoon die je volledig kunnen informeren

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Adembenemend

Monique,
    14-11-2018

Het familiehotel Aphrodite is werkelijk in 1 woord fantastisch, de locatie met zwembad en aan het strand, molivos is adembenemend bijzonder,.. het mooiste plaatsje van het eiland vinden wij. Lesbos is een prachtig eiland en boek volgend jaar weer deze prachtige plek. De mensen , de sfeer, de zee,.. het eiland is echt een vakantie waard! Eenmaal geweest kom je er zeker en vast weer terug! 🌞✈️⛱💙

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk

Johanna Boer,
    12-10-2018

Het is een heerlijk rustig hotel op een mooie lokatie

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed hotel, slechte service touroperator

J.Groot,
    25-9-2018

Fantastisch hotel. Alleen touroperator liet ons in de steek en dat zijn we niet van jullie gewend. Nooit een hostess gezien en we vragen ons nog steeds af waar we onze ophaaltijd kunnen vinden. Staat wel heel mooi in de map vermeld dat we het daarin kunnen en op het bord. Geen bord gezien, en in de map staat alleen maar info over het eiland.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijneckermann.nl

Ga zeker een keer terug.

Jeannette,
    18-9-2018

Fijn hotel, vriendelijk personeel en schone kamers. Lekker relaxen bij het zwembad (zout water) met comfortabele ligbedden en palmbomen/parasols voor de schaduw. Het strand bestaat uit keien dus waterschoenen zijn aan te raden. Prima ontbijt en lekkere koffie. De taveerne bij het water is zeker een plek om te lunchen en te dineren en van de zonsondergang te genieten. Wifi is overal goed. De shuttlebus van het hotel dat je 4x per dag naar Molyvos brengt is een uitstekende service. Dit hotel is zeker een aanrader voor de vakantieganger die rust zoekt.

Gereisd alleenreizend in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)