We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

niet nog een keer

Maece,
    15-4-2019

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, het is een behoorlijke klim om naar het zwembad te komen ! Een fijne vakantie samen gehad, het eten was elke dag wel een beetje het zelfde! De lunch was top. In de nabije omgeving niet veel te doen. Een tip! Huur een auto of scooter dan kom je nog op leuke plaatsjes !

Cathelijne Heppel,
    15-4-2019

In augustus via touroperator een reis geboekt naar Lesvos. We zaten in Belvedere hotel, wat een enorm leuk hotel is met vriendelijk personeel, fijne kamers en twee zwembaden. Er is een bus shuttle naar het centrum van Molyvos en wat een schattig stadje is dat! Met de reisorganisatie ook nog twee uitstapjes gemaakt en het hele eiland is prachtig. Er zijn relatief weinig plekken bewoond, waardoor je tijdens de busreis naar plekken toe kan genieten van de prachtige natuur en in dorpjes zelf ontvangen de bewoners je met open armen. Enorm genoten tijdens deze vakantie en me nergens zorgen over hoeven te maken!

In Een woord geweldig

WNM Fit,
    29-3-2019

Dit hotel is geweldig ligging is mooi en aan het strand en een vijfhonderd meter van het centrum van dit mooie plaatje Skala Kaloni met alles wat vriendelijk is daar kan vinden het is en blijft onze bestemming en inmiddels al dertig jaar . Dit vind je ook alleen daar terug omdat wij er vele jaren er veelal de zelfde mensen tegen komen zowel van binnen als buitenland die hier ook graag willen zijn . En daar heeft touroperator vele aanbiedingen met mensen aan de telefoon die je volledig kunnen informeren

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Mooiste uitzicht ooit

TJ,
    2-12-2018

Als ik de slechte reviews lees dan vraag ik mij oprecht af of iedereen naar hetzelfde hotel is geweest. Ik ben in augustus 3 weken geweest en heb heerlijk Grieks gegeten, heb genoten van een prachtige oase waarin het zwembad was gesitueerd en ben verwend door personeel dat alles wel wilde doen voor de gasten. Ik had de eerste nacht slecht geslapen door het harde bed. Dit hebben we gemeld en het werd meteen opgelost door een zachte topper toe te voegen aan het matras. Het eten was echt Grieks en als ik alleen al terug denk aan die heerlijke Pastitio.... Gastvrijheid staat voorop bij dit prachtige familie hotel. De kamers zijn smaakvol ingericht en op weg naar het zwembad kom je langs een ode aan oma Clara waarnaar het hotel is vernoemd. Oke, het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. We komen al jaren in Griekenland en dit is een bovengemiddeld goed hotel, zeker voor het geld! Niets dan fijne herrinneringen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi Grieks hotel met prachtig uitzicht, aanrader!

Suus,
    2-12-2018

Het hotel ziet er precies uit zoals op de foto`s. Prachtig gelegen boven op een berg waardoor je overal zeezicht hebt. Veel trappen lopen maar dit staat ook bij de hotelinfo beschreven. De kamer was exact zoals op de foto in (oud) Griekse stijl en super schoon. Het hotel heeft 3 maar wordt verkocht voor 4 (er zijn helemaal geen echte 4* hotels op Lesvos). Het zwembad was prachtig gelegen met heerlijk water. Ook bedjes genoeg. Petra was iets verder dan verwacht maar een taxi kost 5 / 6 euro en ben je er zo. Het eten is echt Grieks. Lekker en gevarieerd.Ontbijt met diverse keuzes en heerlijke yoghurt. Voor lunch en diner diverse salades, vijf bakken met warme gerechten waaronder altijd pasta en een bak met heerlijk vers fruit zoals meloen. Daarnaast nog één of twee desserts. Wij hebben hier drie weken prima gegeten. Het personeel doet goed zijn best en manager Dimitri is echt super. Prijs-kwaliteit is echt dik in orde! Wij komen terug!