We hebben een aantal aanbieders voor Plakias voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Plakias voor je op een rij gezet:

Reviews over Plakias

We gingen twee en we keerden er drie terug!

Andreas Angelson,
    6-3-2019

Het landschap was geweldig, mensen erg vriendelijk en het eten uitstekend! Ideaal hotel voor huwelijksreis. We gingen twee en we keerden er drie terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Unieke ervaring

Willem,
    6-3-2019

Zeer mooi hotel. Unieke locatie! Schone kamer en zeer heerlijk eten. Het wordt gesuggereerd.

Gereisd met partner in september 2018

Lekker weekje Kreta

Dennis, Monica & kids,
    31-10-2018

Afgelopen herfstvakantie in dit kleinschalige resort verbleven. Zoals in eerdere recensies gemeld zijn de kamers idd wat gedateerd, echter de ligging en het uitzicht werkelijk prachtig. Zwembaden en ligbedden comfortabel. Snorkelen in de baai zalig! Slechts één bar tegelijk geopend, dat is wanneer het druk is onhandig. Keuze en kwaliteit eten gewoon prima te noemen. Gemiddelde vriendelijkheid van de medewerkers voor verbetering vatbaar. Helaas bij ons ook wat verdwenen op de kamer (winterjas), jammer.

Uiteindelijk gaat het om prijs/kwaliteit verhouding en die is gewoon goed. Lekker uitgerust, genoten van de mooie omgeving. Daar is vakantie voor bedoeld, niet?!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

een keer is genoeg

Wim Guleij,
    19-9-2018

Uitzicht is geweldig. eten is genoeg en goed, genoeg variatie.

Wel moet je goed te been zijn. ligt wel afgelegen. klein dorpje is met een busje te bereiken, stelt niet veel voor. Kamer waren aan onderhoud toe, bedden waren goed en schoon.

Een afknapper is het dat, het vanaf het vliegveld Heraklion drie uur rijden met de bus is.

Gereisd met partner in september 2018

Julienne,
    11-8-2018

Leuk klein hotel dat door super lieve behulpzame eigenaren gerund wordt!

Gereisd alleenreizend in augustus 2018