We hebben een aantal aanbieders voor Mykonos voor je op een rij gezet:

Reviews over Mykonos

Uitstekende service

filip_mulier,
    25-8-2013

Nette en mooie kamers. Personeel extreem vriendelijk en service minded. Kamers worden 2* per dag schoon gemaakt. Handdoeken voor strand en zwembad onbeperkt beschikbaar. Er is een gratis shuttle naar Chora (Mykonos stad) verschillende keren per dag. Het hotel ligt op een steile helling maar er zijn dagelijks shuttles naar het strand. Het eten is lekker en niet echt duurder dan de andere restaurants in Elia beach.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

droomhotel om terug te gaan

Cordier Luc,
    3-6-2012

Een prachtig hotel met supervriedelijk personeel. Enorme mooie kamers met een mooi zeezicht. Heel lekker en gevarieerd ontbijt. Mooi zoutwater zwembad met mooie en goede stoelen en parasols. Lekkere snacks aan het zwembad en lekkere witte wijn, maar wel iets te prijzig. Bus naar de hoofdstad stopt voor het hotel en voor 1.60€ ben je op 15 minuten in het centrum. Het plaatsje zelf is niet de moeite waard. Er zijn enkele gezellige restaurantjes, maar Mykonos town is enorm gezellig, vooral aan de haven.

Gereisd met partner in mei 2012

zeer mooi verzorgd hotel

Moens Marnix,
    20-7-2011

zeer mooi hotel op een prachtige locatie, dit aan één van de mooiste baaien van Myconos. service is onberispelijk aleen het eten laat te wensen over. 'S morgens is dit nog behoorlijk maar 's avonds is dit zeer beperkt en eenzijdig. Ga liever naar myconos stad daar vind u genoeg lekkere restaurants. Fam. Moens uit Assenede

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

uitstekend hotel, goed ontbijtbuffet, alles zeer schoon en

M. Hennis,
    15-10-2007

uitstekend hotel, goed ontbijtbuffet, alles zeer schoon en prima verzorgd. Handig dat de bus naar de stad voor de deur stopt,stranden dichtbij met veel eetgelegenheden.Een absoluut minpunt is de fitnessruimte, oude apperaten en een ondragelijke rioolstank, dit kan niet voor zo'n hotel. Het is niet op kinderen ingericht, er hoort geen strand bij en er is geen kinderbad.

Gereisd met partner in september 2007

Dit is een zeer modern hotel met de traditionele sfeer van

Vaagpaar,
    11-9-2007

Dit is een zeer modern hotel met de traditionele sfeer van Mykonos. Alleen al het uitzicht vanuit het restaurant is adembenemend. Het personeel is zeer vriendelijk en bijna alles is mogelijk. De kamer was zeer schoon en modern. Het bed sliep lekker alleen was het 's ochtens wel wat rumoerig. 's Avonds is er genoeg te doen in het plaatsje en je bent zo in Mykonos. Het hotel heeft geen prive strand maar dit is gezien de ligging geen probleem. Het eten is goed alleen wel prijzig. Er komen hier veelal jongere mensen die rust zoeken. Spa is ok alleen moet je voor het binnenzwembad betalen... Internet is draadloos en zeer goedkoop We hadden geen bereik in de kamer,wel op het balkon. Dit hotel kunnen wij zeker aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2007